Adresy
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
NIP 778 10 12 911, REGON 000514331
Delegatury urzędu:
Wydział Spraw Cudzoziemców
pl. Wolności 17
61-739 Poznań
tel. 61 850 87 77
Wydział Spraw Obywatelskich - Oddział Paszportów
ul. ks. Jakuba Wujka 1
61-581 Poznań
Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Województwie Wielkopolskim
ul. Kazimierza Wielkiego 24/26
61-863 Poznań
Ważne telefony w urzędzie
Adres skrytki urzędu na platformie ePUAP
/cya0y842lb/wuweu
Godziny przyjęć klientów
Oddział Paszportów:
ul. Ks. Jakuba Wujka 1
poniedziałek od 10:30 do 17:45
w pozostałe dni robocze od 8.15 do 15.15
Punkt Obsługi Klienta w sprawach obywatelstwa polskiego
al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, pok. 020
- od godz. 08.30 do godz. 10.00 – informacja telefoniczna
- od godz. 10.30 do godz. 12.30 – wizyty podlegają rezerwacji internetowej
- od godz. 13.00 do godz. 15.30 – wizyty wymagają pobrania numeru w Punkcie Informacyjnym Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
tel.: 61 854 10 32
fax: 61 852 22 23
Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
poniedziałek, środa, piątek od 8.30 do 15.00
wtorek, czwartek od 12.00 do 15.00
Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Województwie Wielkopolskim
poniedziałek 8:15 - 15:30
w pozostałe dni robocze od 8:15 – 15:15
Profil zaufany
U nas w Urzędzie możesz potwierdzić profil zaufany po wcześniejszym wypełnieniu wniosku na stronie: załóż profil zaufany.
Profil zaufany może mieć każdy, kto ma numer PESEL, oraz ma pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych.
Osoby ubezwłasnowolnione oraz dzieci przed ukończeniem 13 roku życia nie mogą mieć profilu zaufanego.
Punkty potwierdzające profil zaufany
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
al. Niepodległości 16/18
parter pok. 021 i 022 budynek B
tel. 61 854 15 42, 61 854 19 17
W poniedziałek od 9.30 do 18.00.
Od wtorku do piątku od 8.30 do 15.00
Delegatura w Kaliszu
ul. Kolegialna 4
62-800 Kalisz
I piętro pok. 109
tel. 62 760 83 02
Od poniedziałku do piątku od 8:00 do 15:00.
Delegatura w Koninie
ul. Aleje 1 Maja 7
62-510 Konin
I piętro pok. 206
tel. 63 247 77 01, 63 247 77 05
W poniedziałek od 8:15 do 16:00.
Od wtorku do piątku od 8:15 do 15:15.
Delegatura w Lesznie
pl. Tadeusza Kościuszki 4
64-100 Leszno
I piętro pok. 120
tel. 65 511 82 01, 65 511 82 02
W poniedziałek od 8:15 do 16:00.
Od wtorku do piątku od 8:15 do 15:15.
Delegatura w Pile
ul. Dzieci Polskich 26
II piętro pok. 212
tel. 67 21 18 951, 67 21 18 952
W poniedziałek od 8:15 do 16:00.
Od wtorku do piątku od 8:15 do 15:15.
Więcej informacji o profilu zaufanym
Organizacja przyjmowania skarg i wniosków
Skargi, wnioski, petycje i inne sygnały obywatelskie w formie pisemnej należy kierować na adres:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
lub odpowiednio na adres:
Skargi i wnioski można złożyć ustnie do protokołu w siedzibach urzędu.
W sprawach sygnałów obywatelskich przyjmują
Punkt Obsługi Klienta
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
al. Niepodległości 16/18
pokój 021 i 022 budynek B
tel. 61 854 15 42, 61 854 19 17
oraz (bez prefiksa) 22 2500 117
e-mail: informacje@poznan.uw.gov.pl
W sprawach skarg i wniosków przyjmują:
Regulacje dotyczące przedmiotu i terminu załatwiania sygnałów obywatelskich:
-
- Prawo zgłoszenia sygnału obywatelskiego (skargi, wnioski, petycje, listy) przysługuje każdemu.
- Sygnał obywatelski może być złożony w formie pisemnej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub ustnie, przy czym petycja nie może zostać zgłoszona ustnie.
- Sygnał obywatelski musi zawierać dane umożliwiające udzielenie odpowiedzi oraz fakty pozwalające na ustalenie przedmiotu sprawy zgłoszonego przez klienta. Wymogi formalne dotyczące sygnałów obywatelskich określone są we wskazanych poniżej aktach prawnych.
- Zgłoszenie sygnału obywatelskiego jest wolne od opłat.
- Klasyfikacja prawna sygnału obywatelskiego zależy od treści pisma, a nie od jego nazwy.
- Nikt nie jest narażony na jakikolwiek uszczerbek lub zarzut z powodu złożenia skargi lub wniosku, jeżeli działał w granicach prawem dozwolonych.
- skrytki urzędu na platformie ePUAP: /cya0y842lb/wuweu
- poczty elektronicznej: wuw@poznan.uw.gov.pl
- pracownicy w PUNKCIE OBSŁUGI KLIENTA
- w poniedziałek w godzinach: 9.30 – 18.00
- w pozostałe dni robocze w godzinach od 8.30 do 15.00
- pozostali pracownicy urzędu w godzinach przyjęć klientów.
- wojewoda oraz I i II wicewojewoda w ramach przyjęć klientów zgodnie z harmonogramem przyjęć prowadzonym przez pracownika w Punkcie Obsługi Klienta,
- dyrektorzy oraz kierownicy innych komórek organizacyjnych urzędu, albo pracownicy przez nich wyznaczeni w poniedziałki w godzinach od 14.00 do 16.00; w przypadku, gdy w poniedziałek przypada dzień ustawowo wolny od pracy przyjęcia odbywają się w następnym dniu roboczym w godzinach: 12.00- 14.00.
- skargi
- wnioski
- petycje
Informacje w języku migowym