Kierownik oddziału w Oddziale Zdrowia w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia WUW w Poznaniu nr ref. 13/14

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny

poszukuje kandydatów na stanowisko:

kierownik oddziału
w Oddziale Zdrowia w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia WUW w Poznaniu nr ref. 13/14

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:

al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:

Poznań
ul. Kazimierza Wielkiego 24/26

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie pracą Oddziału w zakr. prowadzonych rejestrów (podmiotów wyk. działalność leczniczą, jednostek współpracujących z systemem Państwowe Rat. Med., przedsiębiorców prowadzących pracownię psych.), prowadzenie spraw związanych z niezgłoszeniem zmian danych objętych rejestrem podmiotów wyk. działalność leczniczą oraz nadzór nad realizacją postępowań skargowych w powyższych zakresach
  • kierowanie pracą Oddziału w zakresie kontroli podmiotów wykonujących działalność leczniczą, kontroli jednostek współpracujących z systemem PRM, kontroli zaplanowanych do realizacji w woj. wielkopolskim programów promocji zdrowia i realizacji założeń polityki zdrowotnej państwa w zakresie Narodowego Programu Zdrowia oraz nadzór nad realizacją postępowań skargowych w powyższych zakresach
  • kierowanie pracą oddziału w zakresie prowadzenia badań statystycznych statystyki publicznej z zakresu zdrowia i ochrony zdrowia oraz prowadzenia spraw dotyczących realizacji programów prozdrowotnych oraz programów promocji zdrowia w województwie wielkopolskim
  • kierowanie pracą Oddziału w zakresie realizacji zadań związanych z prowadzeniem specjalizacji w zawodach medycznych
  • kierowanie pracą oddziału w zakresie spraw dotyczących konsultantów wojewódzkich oraz przedstawicieli Wojewody do rad społecznych działających przy samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej
  • kierowanie pracą Oddziału w zakresie spraw dotyczących obsługi komisji orzekającej o zdarzeniach medycznych
  • wykonywanie zadań związanych z administrowaniem podległym zespołem pracowników oraz przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji przychodzącej i wychodzącej, monitorowanie jej obiegu, podział zadań pomiędzy poszczególnych pracowników oraz kontroli ich wykonania

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • organizacja pracy i kontrola realizacji zadań wynikających z Narodowego Programu Zdrowia w województwie wielkopolskim, ze statystyki medycznej w zakresie ochrony zdrowia, edukacji kadr medycznych oraz organizacji opieki zdrowotnej nad matką i dzieckiem, zadań związanych z rejestrem podmiotów wykonujących działalność leczniczą, jednostek współpracujących z systemem Państwowego Ratownictwa Medycznego, ewidencji jednostek systemu PRM, rejestru zatwierdzonych przez Wojewodę kursów w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, z powoływaniem i działalnością konsultantów wojewódzkich oraz przedstawicieli Wojewody w radach społecznych oraz z kontrolą podmiotów wykonujących działalność leczniczą
  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie oddziału, z koniecznością kontaktów z kierownictwem wydziału w siedzibie urzędu
  • stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych wymagających często nieszablonowego podejścia, wymagana komunikatywność

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze budynku biurowego
  • praca przy monitorze ekranowym średnio powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum zlokalizowanego w piwnicy
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, zewnętrzny dźwig osobowy tylko do poziomu parteru,
  • klatka schodowa dwubiegowa, o normatywnej ilości stopni z poręczami
  • budynek nie jest wyposażony jest w windy osobowe
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
  • w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe, pożądane prawnicze, administracyjne, ekonomiczne lub medyczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w urzędach lub instytucjach zajmujących się ochroną zdrowia
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o działalności leczniczej
    • znajomość ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o diagnostyce labolatoryjnej
    • znajomość ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
    • znajomość ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
    • znajomość ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi
    • znajomość ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym
    • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania dodatkowe

  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • łatwość w komunikowaniu się, umiejętności negocjacyjne
  • radzenie sobie ze stresem
  • umiejętność przedstawiania informacji w formie ustnej i pisemnej
  • obowiązkowość, sumienność, rzetelność
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz komputera (MS Office)

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:

03-03-2014

Miejsce składania dokumentów:

Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 13/14

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 13/14

Inne informacje:

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: ok. 4200 zł.
  • Zatrudnienie od 1 kwietnia 2014 r.
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 19.02.2014
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07