Referent prawnego do spraw kontroli wewnętrznej i rozpatrywania skarg w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 39/14

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:

referenta prawnego do spraw kontroli wewnętrznej i rozpatrywania skarg w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 39/14

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy:

al. Niepodległości 16/18

61-713 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie kontroli wewnętrznych z zakresu działania Urzędu, w tym kontrolowanie komórek organizacyjnych w zakresie realizacji aktów prawnych Wojewody, realizacji zarządzeń Dyrektora Generalnego Urzędu, realizacji Programu Działania Urzędu, terminowości załatwiania spraw z zakresu administracji publicznej, stopnia wykonania zaleceń pokontrolnych, stopnia wykorzystania uwag i wniosków zawartych w zbiorczych uogólnionych informacjach NIK oraz informacjach prokuratorskich i sądowych
  • rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do Dyrektora Generalnego lub przekazanych do załatwienia przez Dyrektora Generalnego Urzędu, a także wpływających do Biura Organizacyjno-Administracyjnego, w celu ustalenia stanu faktycznego, stanu prawnego oraz udzielenie odpowiedzi klientom Urzędu na wniosek lub skargę
  • opracowywanie dokumentacji z kontroli, w tym projektów wystąpień pokontrolnych oraz kontrolowanie realizacji zaleceń pokontrolnych,
  • planowanie działalności kontrolnej i sporządzanie sprawozdań z tego zakresu oraz opracowywanie propozycji doskonalenia działania Urzędu na podstawie wyników kontroli
  • pełnienie zastępstw w sekretariatach Dyrektora Generalnego Urzędu i Dyrektora Biura Organizacyjno-Administracyjnego

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane głównie w siedzibie urzędu
  • konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego
  • budynek wyposażony w windy osobowe (w tym dla osób na wózkach inwalidzkich), klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • parametry środowiska pracy w normie
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku przystosowana dla osób niepełnosprawnych
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania jednostek administracji publicznej (w tym ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie)
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej i kodeksu etyki
    • dobra organizacja pracy
    • umiejętność interpretacji przepisów prawa
    • umiejętność zwięzłego formułowania wypowiedzi (umiejętności redakcyjne)

wymagania dodatkowe

  • 2 lata doświadczenia zawodowego w komórkach o charakterze kontrolnym
  • umiejętność korzystania z elektronicznych baz aktów prawnych
  • systematyczność
  • samodzielność
  • umiejętności analityczne
  • efektywna komunikacja
  • radzenie sobie ze stresem
  • asertywność
  • umiejętność obsługi urządzeń techniki biurowej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Termin składania dokumentów:

08-09-2014

Miejsce składania dokumentów:

Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 39/14
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 39/14

Inne informacje:

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
  • (https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, droga elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończonego naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2300 zł.
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 25.08.2014
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07