Referent prawny do spraw prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu wywłaszczeń i odszkodowań w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 20/12

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

referent prawny
do spraw prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu wywłaszczeń i odszkodowań
w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 20/12

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 2

Adres urzędu
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia odszkodowania z tytułu wywłaszczenia nieruchomości na podstawie decyzji lokalizacyjnych pod drogi krajowe i wojewódzkie, na rzecz Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego
  • rozpatrywanie odwołań od decyzji ustalających odszkodowanie z tytułu wywłaszczenia na rzecz Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego nieruchomości wywłaszczonych na podstawie decyzji lokalizacyjnych (II instancja)
  • prowadzenie spraw dotyczących niezwłocznego zajęcia nieruchomości pod autostrady płatne i drogi krajowe, łącznie z przygotowaniem stosownych decyzji administracyjnych
  • prowadzenie spraw dotyczących wywłaszczania nieruchomości pod autostrady płatne i drogi krajowe, łącznie z przygotowaniem stosownych decyzji administracyjnych
  • prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniem nieruchomości na cele związane z realizacją przedsięwzięć Euro 2012 łącznie z przygotowaniem stosownych decyzji administracyjnych w przedmiocie niezwłocznego zajęcia, wywłaszczenia i odszkodowania z tego tytułu
  • przygotowywanie dla rzeczoznawców majątkowych umów o dokonanie wyceny wywłaszczonej nieruchomości, a następnie przygotowanie niezbędnych dokumentów do wypłaty wynagrodzenia za wykonanie tych umów
  • prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem na przejętych nieruchomościach prawa trwałego zarządu na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oraz innych zarządców dróg
  • przygotowywanie odpowiedzi na skargi i wnioski oraz wszelkich informacji i sprawozdań dotyczących gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa

Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
- konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • stanowisko pracy znajduje się na VIII piętrze budynku biurowego
  • budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku przystosowana dla osób niepełnosprawnych
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  •     wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  •     doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  •     pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów dotyczących nieruchomości (w tym już nieobowiązujących), w szczególności Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, o gospodarce gruntami i wywłaszczaniu nieruchomości, o księgach wieczystych i hipotece, ustaw dotyczących struktury i kompetencji organów władzy publicznej
    • umiejętność analitycznego myślenia
    • umiejętność poruszania się w często zmieniających się przepisach prawa
    • umiejętność kreatywnego myślenia
    • samodzielność
    • umiejętność obsługi komputera (MS Word, program LEX)
  •     wymagania dodatkowe
    • umiejętność rozwiązywania problemów
    • dobra organizacja pracy
    • asertywność i umiejętność przekonywania
    • radzenie sobie ze stresem

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Kopie innych dokumentów i oświadczenia
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:
30-04-2012

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 20/12

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 20/12

Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/web/bip)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 19.04.2012
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07