Starszy specjalista do spraw rozliczania dotacji oraz sprawozdawczości w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 5/14

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny

poszukuje kandydatów na stanowisko:

starszy specjalista
do spraw rozliczania dotacji oraz sprawozdawczości
w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 5/14

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:

Al. Niepodległości 16/18

Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rozliczanie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa
  • weryfikowanie sprawozdań budżetowych oraz finansowych dysponentów środków budżetowych niższych stopni z zakresu realizacji wydatków i dochodów budżetowych przekazanych w systemie TREZOR; opracowywanie w systemie TREZOR sprawozdań jednostkowych przypisanych do sporządzenia dysponentowi części oraz opracowywanie sprawozdań łącznych
  • przyjmowanie informacji w zakresie rozliczania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej z tytułu refundacji wydatków poniesionych z budżetu państwa oraz opracowywanie łącznych informacji w tym zakresie
  • przyjmowanie sprawozdań budżetowych składanych przez jednostki samorządu teryt. z wykonania planu dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej, weryfikowanie ich pod względem formalnym i rachunkowym, porównywanie danych w nich zawartych z ewidencją księgową dysponenta części
  • weryfikowanie sprawozdań jednostkowych w zakresie wykonania planów finansowych w układzie zadaniowym od dysponentów środków budżetowych niższych stopni oraz opracowywanie łącznych sprawozdań w tym zakresie przy wykorzystaniu aplikacji BUZA
  • weryfikowanie terminowości przekazywania przez jedn. sam. teryt. sprawozdań budżetowych w zakr. zobowiązań oraz należności Skarbu Państwa z tyt. wykonywania przez jst zadań zleconych; przygotowywanie projektów wystąpień do jst w zakr. terminowości przekazywania przez podległych dysponentów sprawozdań o wydatkach strukturalnych, a w uzasadnionych przypadkach do Rzecznika Dysc. Fin. Publ.
  • przyjmowanie i weryfikowanie sprawozdań jednostkowych o wydatkach strukturalnych od dysponentów środków budżetowych niższych stopni oraz opracowywanie łącznych sprawozdań w tym zakresie
  • przygotowywanie materiałów z zakresu budżetu Wojewody na potrzeby organów kontrolnych

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie urzędu
  • możliwe wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dnia pracy
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • stanowisko pracy znajduje się na V piętrze budynku biurowego wyposażonego w windy osobowe, w tym dla osób na wózkach inwalidzkich
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
  • klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
  • w budynku znajdują się pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych, w zakresie księgowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustaw o rachunkowości, finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych do tych ustaw, w szczególności w sprawie sprawozdawczości budżetowej, szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, rozporządzenia dotyczącego klasyfikacji budżetowej
  • znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie informacji niejawnych oraz ustawy regulującej tryb postępowania administracyjnego
  • znajomość Zarządzenia Prezesa Rady Ministrów nr 70/11 w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:

24-01-2014

Miejsce składania dokumentów:

Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 5/14

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 5/14

Inne informacje:

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2200-2300 zł.
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87
Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 13.01.2014
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07