Starszy specjalista do spraw zaproszeń w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu nr ref. 23/12

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

starszy specjalista
do spraw zaproszeń
w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu nr ref. 23/12

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu
al. Niepodległości 16/18

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
pl. Wolności 17

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych poprzez ocenę zasadności złożonych wniosków w sprawach związanych z wpisaniem zaproszeń do ewidencji w celu weryfikacji złożonych wniosków i przygotowania projektów decyzji
  • przygotowywanie projektów decyzji w sprawach związanych z odmową wpisania zaproszeń do ewidencji
  • rejestracja złożonych wniosków oraz wydanych decyzji w komputerowym systemie POBYT w sprawach związanych z wpisaniem zaproszeń do ewidencji
  • udzielanie osobom fizycznym informacji dotyczących legalizacji pobytu cudzoziemców
  • sprawdzanie danych osobowych cudzoziemców w Systemie Informacyjnym Schengen (SIS) i wykazie osób niepożądanych

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- praca związana z obsługą klientów zewnętrznych, poczty, wykonywaniem czynności archiwizacyjnych
- zadania wykonywane głównie w siedzibie urzędu

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy znajduje się na IV piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windę nieprzystosowaną dla osób na wózkach inwalidzkich
- wejście możliwe klatką schodową o szerokości 160 cm z poręczami po stromych schodach zabiegowych
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- pomieszczenie higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe, pożądane magisterskie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów ustawy o cudzoziemcach i pokrewnych, kpa, ustawy o obywatelstwie polskim, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy kodeks rodzinny i opiekuńczy i o aktach stanu cywilnego
    • umiejętność stosowania prawa w praktyce
    • komunikatywność, umiejętność argumentowania
    • umiejętność pracy z trudnym klientem
    • umiejętność obsługi komputera
    • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • wymagania dodatkowe
    • doświadczenie w pracy związanej z pobytem cudzoziemców
    • znajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego na poziomie komunikatywnym
    • znajomość przepisów prawa handlowego, podatkowego, umów i konwencji międzynarodowych dotyczących praw człowieka
    • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
    • umiejętność pracy w zespole
    • samodzielność
    • umiejętność analitycznego myślenia
    • spostrzegawczość
    • przeszkolenie z zakresu dostępu do dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Kopie innych dokumentów i oświadczenia
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:
22-05-2012

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 23/12

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 23/12

Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/web/bip)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 16.05.2012
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07