Referent prawny do spraw orzecznictwa w zakresie nieruchomości w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 46/12

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

referent prawny
do spraw orzecznictwa w zakresie nieruchomości
w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 46/12

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań odwoławczych (II instancja) oraz przygotowywanie projektów decyzji i odpowiedzi na skargi w sprawach z zakresu zwrotów i wywłaszczeń nieruchomości oraz ustalania odszkodowań
  • prowadzenie postępowań odwoławczych (II instancja) oraz przygotowywanie projektów decyzji i odpowiedzi na skargi w sprawach z zakresu ustalania odszkodowań za nieruchomości zajęte pod drogi i linie kolejowe
  • prowadzenie postępowań odwoławczych (II instancja) oraz przygotowywanie projektów decyzji i odpowiedzi na skargi w sprawach z zakresu ustanawiania, wygaszania, przekazywania trwałego zarządu między jednostkami i ustalania opłat z tego tytułu, a także przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
  • prowadzenie postępowań odwoławczych (II instancja) oraz przygotowywanie projektów decyzji i odpowiedzi na skargi w sprawach z zakresu zajęć nieruchomości
  • prowadzenie postępowań zażaleniowych oraz przygotowywanie projektów postanowień i odpowiedzi na skargi z zakresu nadzoru nad organami pierwszej instancji w ww. sprawach
  • prowadzenie postępowań (I instancja) w sprawach stwierdzenia nieważności decyzji i postanowień, w przypadku gdy Wojewoda jest organem do tego właściwym, w szczególności decyzji o wywłaszczeniu nieruchomości wydanych na przestrzeni od okresu powojennego do dnia dzisiejszego
  • prowadzenie postępowań w trybach nadzwyczajnych ze wszystkich ww. zakresów, w tym postępowań w sprawach wznowienia, uchylenia bądź zmiany decyzji i postanowień
  • przekazywanie wniosków i podań zgodnie z właściwością lub zwracanie ich wnoszącemu oraz wyznaczanie organu właściwego do załatwienia sprawy w przypadku wyłączenia organu dotychczas załatwiającego sprawę

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
- konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na IX piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku przystosowana dla osób niepełnosprawnych
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe prawnicze
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego oraz ustawy o gospodarce nieruchomościami
    • umiejętność stosowania i interpretacji prawa w praktyce
    • umiejętność rozwiązywania problemów
    • zdolność analitycznego myślenia
    • asertywność, empatia
    • umiejętność argumentowania i swobodnej wypowiedzi
    • umiejętność prawidłowej oceny sytuacji, wiązania faktów i wyciągania wniosków
    • umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
    • komunikatywność
  • wymagania dodatkowe
    • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office oraz program LEX)

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Kopie innych dokumentów i oświadczenia
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:
03-09-2012

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 46/12

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025
z podaniem w ofercie nr ref. 46/12

Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
(https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 23.08.2012
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07