Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
kierownik oddziału
w Oddziale Zdrowia w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia WUW w Poznaniu nr ref. 13/14
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
ul. Kazimierza Wielkiego 24/26
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- kierowanie pracą Oddziału w zakr. prowadzonych rejestrów (podmiotów wyk. działalność leczniczą, jednostek współpracujących z systemem Państwowe Rat. Med., przedsiębiorców prowadzących pracownię psych.), prowadzenie spraw związanych z niezgłoszeniem zmian danych objętych rejestrem podmiotów wyk. działalność leczniczą oraz nadzór nad realizacją postępowań skargowych w powyższych zakresach
- kierowanie pracą Oddziału w zakresie kontroli podmiotów wykonujących działalność leczniczą, kontroli jednostek współpracujących z systemem PRM, kontroli zaplanowanych do realizacji w woj. wielkopolskim programów promocji zdrowia i realizacji założeń polityki zdrowotnej państwa w zakresie Narodowego Programu Zdrowia oraz nadzór nad realizacją postępowań skargowych w powyższych zakresach
- kierowanie pracą oddziału w zakresie prowadzenia badań statystycznych statystyki publicznej z zakresu zdrowia i ochrony zdrowia oraz prowadzenia spraw dotyczących realizacji programów prozdrowotnych oraz programów promocji zdrowia w województwie wielkopolskim
- kierowanie pracą Oddziału w zakresie realizacji zadań związanych z prowadzeniem specjalizacji w zawodach medycznych
- kierowanie pracą oddziału w zakresie spraw dotyczących konsultantów wojewódzkich oraz przedstawicieli Wojewody do rad społecznych działających przy samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej
- kierowanie pracą Oddziału w zakresie spraw dotyczących obsługi komisji orzekającej o zdarzeniach medycznych
- wykonywanie zadań związanych z administrowaniem podległym zespołem pracowników oraz przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji przychodzącej i wychodzącej, monitorowanie jej obiegu, podział zadań pomiędzy poszczególnych pracowników oraz kontroli ich wykonania
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- organizacja pracy i kontrola realizacji zadań wynikających z Narodowego Programu Zdrowia w województwie wielkopolskim, ze statystyki medycznej w zakresie ochrony zdrowia, edukacji kadr medycznych oraz organizacji opieki zdrowotnej nad matką i dzieckiem, zadań związanych z rejestrem podmiotów wykonujących działalność leczniczą, jednostek współpracujących z systemem Państwowego Ratownictwa Medycznego, ewidencji jednostek systemu PRM, rejestru zatwierdzonych przez Wojewodę kursów w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, z powoływaniem i działalnością konsultantów wojewódzkich oraz przedstawicieli Wojewody w radach społecznych oraz z kontrolą podmiotów wykonujących działalność leczniczą
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie oddziału, z koniecznością kontaktów z kierownictwem wydziału w siedzibie urzędu
- stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych wymagających często nieszablonowego podejścia, wymagana komunikatywność
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze budynku biurowego
- praca przy monitorze ekranowym średnio powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum zlokalizowanego w piwnicy
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, zewnętrzny dźwig osobowy tylko do poziomu parteru,
- klatka schodowa dwubiegowa, o normatywnej ilości stopni z poręczami
- budynek nie jest wyposażony jest w windy osobowe
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe, pożądane prawnicze, administracyjne, ekonomiczne lub medyczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w urzędach lub instytucjach zajmujących się ochroną zdrowia
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o działalności leczniczej
- znajomość ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o diagnostyce labolatoryjnej
- znajomość ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
- znajomość ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
- znajomość ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi
- znajomość ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania dodatkowe
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- łatwość w komunikowaniu się, umiejętności negocjacyjne
- radzenie sobie ze stresem
- umiejętność przedstawiania informacji w formie ustnej i pisemnej
- obowiązkowość, sumienność, rzetelność
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz komputera (MS Office)
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
03-03-2014
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 13/14
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 13/14
Inne informacje:
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
- Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
- Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
- Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
- Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: ok. 4200 zł.
- Zatrudnienie od 1 kwietnia 2014 r.
- Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.