Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
kierownik oddziału
do spraw kadr
w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 13/11
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
al. Niepodległości 16/18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- kierowanie oraz nadzorowanie spraw prowadzonych w Oddziale Kadr
- organizowanie pracy oraz ustalanie kierunków działań zespołu, przydzielanie zadań podległym pracownikom, sprawowanie merytorycznego nadzoru nad ich realizacją oraz nad dyscypliną pracy
- projektowanie rozwiązań spraw oraz przygotowywanie pism dotyczących nawiązywania stosunku pracy, zmian w czasie trwania stosunku pracy, zmian wynagrodzeń, zmian wymiaru czasu pracy, wypowiedzeń zmieniających oraz porozumień zmieniających
- prowadzenie spraw oraz przygotowywanie decyzji w sprawach związanych z nagradzaniem pracowników urzędu w zakresie nagród specjalnych oraz ustalaniem uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych
- przygotowywanie projektów pism związanych z wypowiedzeniem stosunku pracy wraz z uzasadnieniem
- przygotowywanie projektów pism związanych z zatrudnianiem dyrektorów oraz zastępców dyrektorów wydziałów i innych komórek organizacyjnych oraz kierowników i zastępców jednostek rządowej administracji zespolonej
- opracowywanie projektu regulaminu pracy i jego aktualizowanie w celu dostosowania do obowiązujących przepisów
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e:
- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania kadrami
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość kodeksu pracy oraz przepisów wykonawczych
- znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych do ustawy
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- umiejętność kierowania pracą zespołu
- umiejętność rozwiązywania problemów
- radzenie sobie ze stresem
- umiejętność dostosowywania się do zmian
- dobra organizacja pracy
- asertywność
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel)
wymagania dodatkowe:
- 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kadrowym w administracji
- ukończone studia podyplomowe z obszaru zarządzania kadrami
- znajomość kodeksu etyki służby cywilnej
- umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- uprawnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone"
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Termin składania dokumentów:
14-03-2011
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 13/11
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 13/11
Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.