Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy inspektor
do spraw obsługi sekretariatu
w Wydziale Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji WUW w Poznaniu nr ref. 10/11
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
al. Niepodległości 16/18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- ewidencjonowanie pism wpływających do wydziału za pomocą programu zarządzania dokumentami oraz zapewnienie prawidłowego przepływu korespondencji w wydziale
- ewidencjonowanie czasu pracy, list obecności, wyjść służbowych i prywatnych, urlopów oraz delegacji pracowników wydziału
- prowadzenie terminarza dyrektora wydziału oraz obsługa pod względem organizacyjnym prowadzonych przez niego spotkań
- sporządzanie pism dotyczących spraw organizacyjnych
- sporządzanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 14 tys. euro w związku z uczestnictwem pracowników wydziału w szkoleniach zewnętrznych
- zaopatrywanie wydziału w materiały biurowe, sprzęt komputerowy i meble biurowe
- archiwizacja dokumentów na stanowisku pracy oraz koordynacja działań dotyczących przekazywania do archiwum zakładowego akt zgromadzonych w wydziale, prowadzenie zbioru protokołów zdawczo-odbiorczych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e:
- wykształcenie: średnie , preferowane wyższe
- doświadczenie: 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
-
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość aktów prawa krajowego w zakresie zasad funkcjonowania administracji publicznej, finansów publicznych oraz zamówień publicznych
- znajomość aktów prawa wspólnotowego i krajowego w zakresie wdrażania funduszy strukturalnych Unii Europejskiej
- umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność szybkiego działania, także w sytuacjach nagłych i nieprzewidywalnych
- asertywność
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz dostosowywania się do zmian
- efektywna komunikacja
wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi programów w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów
- znajomość języka angielskiego, niemieckiego, francuskiego i/lub rosyjskiego na poziomie B1
- znajomość zagadnień z zakresu zasad wdrażania funduszy strukturalnych UE oraz problematyki polityki rozwoju kraju, w szczególności rozwoju regionalnego
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Termin składania dokumentów:
14-02-2011
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 10/11
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 10/11
Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.