ePUAP - Elektroniczna skrzynka podawcza

Doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych do Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych i udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. Nr 206 poz. 1216), w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu działa elektroniczna skrzynka podawcza umożliwiająca doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych.

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na platformie ePUAP lub platformie e-Urząd Wojewódzki (patrz niżej).
  2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu:

w poniedziałki: 9:30 - 16:00,
od wtorku do piątku: 8:15 - 14:45
do Kancelarii Głównej mieszczącej się w pokoju nr 023 w budynku B przy al.
Niepodległości 16/18 w Poznaniu na następujących nośnikach danych:

  1. Pamięć masowa USB
  2. Płyta CD-RW.

Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
  2. Akceptowalne formaty załączników to:
    1. DOC, RTF,
    2. XLS,
    3. CSV,
    4. TXT,
    5. GIF, TIF, BMP, JPG,
    6. PDF,
    7. ZIP.
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5 MB.
  4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

Lista spraw do załatwienia poprzez platformę ePUAP:

Lp. Opis
1 Pismo ogólne do podmiotu publicznego
2 Składanie wniosku o stwierdzenie nieważności decyzji, postanowienia w przedmiocie - ewidencji gruntów i budynków, klasyfikacji gruntów
3 Składanie wniosku o wznowienie postępowania administracyjnego w przedmiocie - ewidencji gruntów i budynków, klasyfikacji gruntów
4 Składanie wniosku o udostępnienie danych z państwowego rejestru granic
5 Składanie oświadczenie wnioskodawcy o dotychczasowym stanie realizacji uprawnień
6 Składanie oświadczenie wnioskodawcy o miejscach zamieszkania na obecnym terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
7 Wpis placówek opiekuńczo - wychowawczych wsparcia dziennego do prowadzonego przez Wojewodę rejestru
8 Wpis ośrodków adopcyjno - opiekuńczych do prowadzonego przez Wojewodę rejestru
9 Umarzanie, odraczanie lub rozkładanie na raty grzywny, z tytułu należności mandatu karnego kredytowanego
10 Składanie wniosku o zbadanie zasadności odmowy włączenia do Powiatowego/Wojewódzkiego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego
11 Opiniowanie wniosku jednostki samorządu terytorialnego o dotację z budżetu państwa do zadań związanych z usuwaniem skutków klęski żywiołowej
12 Uzyskanie patronatu lub członkostwa w komitecie honorowym
13 Umarzanie, odraczanie lub rozkładanie na raty należności budżetowych
14 Organizacja przyjmowania, rejestrowania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Wojewódzkim
15 Prośba o udostępnienie informacji publicznej
16 Składanie wniosku o wydanie kopii dokumentów z archiwum zakładowego
17 Uzgadnianie czasu i trasy przemarszu pielgrzymek na terenie województwa

 

Autor: Barbara Pietrzyk
Data utworzenia: 12.06.2007
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 09.12.2016 - 10:07