Paszporty - komunikaty

 W związku z prowadzonymi pracami aktualizacyjnymi w ramach systemu Rejestru Dokumentu Paszportowych informujemy, że w dniu 17 listopada 2025 r., w Terenowym Punkcie Paszportowym w Środzie Wielkopolskiej od godziny 11.00 nastąpi przerwa w przyjmowaniu wniosków o wydanie dokumentów paszportowych oraz wydawania paszportów. Uruchomienie usług paszportowych przewidywane jest na godzinę 14.00.

Za utrudnienia przepraszamy!

Złożenie wniosku oraz odbiór dokumentu paszportowego możliwy jest po pobraniu numeru z biletomatu bądź po wcześniejszym dokonaniu rezerwacji wizyty przez Internet https://poznan.uw.gov.pl/rezerwacja-internetowa-wizyty-paszportowej.

We wszystkich lokalizacjach paszportowych na terenie województwa wielkopolskiego przy stanowisku obsługi klienta można uiścić opłatę paszportową wyłącznie kartą płatniczą. Wpłat gotówkowych nie przyjmujemy.

Dostępność biletów sprawdzisz klikając w poniższe linki:

W salach obsługi klientów w sprawach paszportowych obowiązuje całkowity zakaz korzystania z telefonów komórkowych.

Sala obsługi klientów w Oddziale Paszportów w Poznaniu podlega  monitoringowi wizyjnemu (147,54 KB)

Autor: Anna Mistrzak, Joanna Tyksińska
Data utworzenia: 16.04.2024
Osoba publikująca: Barbara Pietrzyk
Data publikacji: 16.04.2024 - 11:03
Ostatnia aktualizacja: Barbara Pietrzyk
Data aktualizacji: 13.11.2025 - 11:47