Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformy zakupowej, zwanej dalej „platformą”, pod adresem: https://poznan-uw.logintrade.net/zapytania_email,210646,5ed8e5d8875584e1...
Można zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz zadawać pytania do SWZ bez konieczności zakładania konta Wykonawcy i logowania się na platformie.
Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 16.00 pod numerem telefonu: 71 787 35 34 oraz adresem e- mail: helpdesk@logintrade.net
Status:
wszczęty
Termin składania ofert:
03.10.2025 - 10:00
Autor:
Data utworzenia: 25.09.2025
Osoba publikująca: Karina Michalak
Data publikacji: 25.09.2025 - 13:40
Ostatnia aktualizacja: Karina Michalak
Data aktualizacji: 25.09.2025 - 14:49