Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
audytor wewnętrzny
do spraw audytu wewnętrznego
w Zespole Audytu Wewnętrznego WUW w Poznaniu nr ref. 33/14
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- realizowanie zadań audytowych i prowadzenie czynności audytorskich takich jak: opracowywanie programu zadania, ustalanie harmonogramu działania, dokonywanie badania audytowego zgodnie z zasadami i trybem przewidzianym w przepisach prawa i standardach audytu wewnętrznego oraz metodyką pracy audytorskiej
- wykonywanie czynności doradczych (w wyniku zaistnienia takiej potrzeby bądź z własnej inicjatywy)
- sporządzanie sprawozdań w celu dostarczenia kierownikowi jednostki i kierownikowi audytowanej komórki organizacyjnej informacji o wynikach i ustaleniach przeprowadzonego zadania, w szczególności przekazywanie wniosków i zaleceń
- przeprowadzanie czynności sprawdzających w celu przygotowania informacji o zakresie i sposobie realizowania zaleceń i wniosków z przeprowadzonych zadań audytowych dla kierownika jednostki oraz kierownika audytowanej komórki organizacyjnej
- prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji audytowej, tj. akt stałych i bieżących w celu zapewnienia, że stosowana metodologia realizacji zadań w audycie realizowana jest zgodnie z unormowaniami wewnętrznymi i przepisami prawa
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych (w tym: drukarka, ksero, telefon)
- obsługa klientów i poczty oraz czynności archiwizacyjne
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu (w związku z m.in. koniecznością utrzymywania kontaktów z delegaturami urzędu)
- konieczność poruszania się po Urzędzie w celu przekazania lub odebrania dokumentów
- stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych, wymagana komunikatywność
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego,
- budynek wyposażony w windy osobowe
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
- stanowisko pracy wyposażone w krzesło i biurko dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno - biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- parametry środowiska pracy (oświetlenie, temperatura, hałas) w normie
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych; możliwość korzystania z pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych znajdujących się w sąsiednim budynku (połączonym łącznikiem)
- dojazd do budynku możliwy dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata stażu pracy w audycie wewnętrznym lub kontroli finansowej oraz 2 lata stażu pracy w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie kwalifikacji zawodowych do przeprowadzania audytu wewnętrznego określonych w art. 286 ustawy o finansach publicznych
- umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych
- umiejętność efektywnej komunikacji i negocjacji
- asertywność
- wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, prawa, administracji, zarządzania
- studia podyplomowe w zakresie m.in. audytu wewnętrznego, kontroli finansowej
- ukończone kursy/szkolenia z zakresu m.in. prawa zamówień publicznych, środków unijnych, rachunkowości
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych oraz posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
24-07-2014
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 33/14
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 33/14
Inne informacje:
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
- Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
- (https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
- Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
- Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
- Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 4000-4200 zł.
- Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.