Inspektor do spraw sekretarskich i administracyjno-archiwalnych w Wojewódzkim Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Województwie Wielkopolskim WUW w Poznaniu nr ref. 38/16

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

inspektor do spraw sekretarskich i administracyjno-archiwalnych w Wojewódzkim Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Województwie Wielkopolskim WUW w Poznaniu nr ref. 38/16

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:
ul. Kazimierza Wielkiego 24/26
61-863 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw ogólnoadministracyjnych Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności, w tym prowadzenie sekretariatu Wojewódzkiego Zespołu, współpraca z właściwymi komórkami Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych i obiegu dokumentacji finansowo-księgowej
  • prowadzenie spraw archiwalnych Wojewódzkiego Zespołu
  • prowadzenie spraw w zakresie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym prowadzenie list obecności, ustalanie grafiku dyżurów pracowników Wojewódzkiego Zespołu
  • obsługa posiedzeń składów orzekających, w tym przygotowanie organizacyjno-administracyjne posiedzeń składów orzekających, sprawdzanie kompletu dokumentów z posiedzeń, przygotowywanie projektów orzeczeń o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności, monitorowanie przebiegu oraz prawidłowości dokumentacji z posiedzeń
  • prowadzenie bazy danych w Elektronicznym Krajowym Systemie Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane głównie w siedzibie urzędu; możliwe również wykonywanie zadań poza siedzibą urzędu
  • obsługa klientów, poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
  • konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku biurowego
  • budynek nie jest wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa dwubiegowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku przystosowana dla osób niepełnosprawnych (tylko na parterze)
  • budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e :

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych na stanowisku sekretarskim lub asystenckim

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, a także przepisów wykonawczych do ustawy w zakresie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności
  • znajomość kpa
  • znajomość przepisów o ochronie danych osobowych
  • umiejętność obsługi komputera

wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe zawodowe
  • doświadczenie w obsłudze klientów niepełnosprawnych
  • znajomość ustawy o pomocy społecznej oraz ustawy o świadczeniach rodzinnych

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

19-05-2016

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 38/16
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026  z podaniem w ofercie nr ref. 38/16

Inne informacje:

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru...)
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2300 zł.
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Autor: Marcin Kowalski
Data utworzenia: 06.05.2016
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 08.02.2017 - 12:07