Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:
referenta prawnego do spraw kontroli wewnętrznej i rozpatrywania skarg w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 39/14
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeprowadzanie kontroli wewnętrznych z zakresu działania Urzędu, w tym kontrolowanie komórek organizacyjnych w zakresie realizacji aktów prawnych Wojewody, realizacji zarządzeń Dyrektora Generalnego Urzędu, realizacji Programu Działania Urzędu, terminowości załatwiania spraw z zakresu administracji publicznej, stopnia wykonania zaleceń pokontrolnych, stopnia wykorzystania uwag i wniosków zawartych w zbiorczych uogólnionych informacjach NIK oraz informacjach prokuratorskich i sądowych
- rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do Dyrektora Generalnego lub przekazanych do załatwienia przez Dyrektora Generalnego Urzędu, a także wpływających do Biura Organizacyjno-Administracyjnego, w celu ustalenia stanu faktycznego, stanu prawnego oraz udzielenie odpowiedzi klientom Urzędu na wniosek lub skargę
- opracowywanie dokumentacji z kontroli, w tym projektów wystąpień pokontrolnych oraz kontrolowanie realizacji zaleceń pokontrolnych,
- planowanie działalności kontrolnej i sporządzanie sprawozdań z tego zakresu oraz opracowywanie propozycji doskonalenia działania Urzędu na podstawie wyników kontroli
- pełnienie zastępstw w sekretariatach Dyrektora Generalnego Urzędu i Dyrektora Biura Organizacyjno-Administracyjnego
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane głównie w siedzibie urzędu
- konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe (w tym dla osób na wózkach inwalidzkich), klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- parametry środowiska pracy w normie
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku przystosowana dla osób niepełnosprawnych
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania jednostek administracji publicznej (w tym ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie)
- znajomość ustawy o służbie cywilnej i kodeksu etyki
- dobra organizacja pracy
- umiejętność interpretacji przepisów prawa
- umiejętność zwięzłego formułowania wypowiedzi (umiejętności redakcyjne)
wymagania dodatkowe
- 2 lata doświadczenia zawodowego w komórkach o charakterze kontrolnym
- umiejętność korzystania z elektronicznych baz aktów prawnych
- systematyczność
- samodzielność
- umiejętności analityczne
- efektywna komunikacja
- radzenie sobie ze stresem
- asertywność
- umiejętność obsługi urządzeń techniki biurowej
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
Termin składania dokumentów:
08-09-2014
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 39/14
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 39/14
Inne informacje:
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
- Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
- (https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
- Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, droga elektroniczną lub pocztową.
- Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
- Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończonego naboru.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2300 zł.
- Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.