Specjalista do spraw administracji architektoniczno-budowlanej II instancji w Wydziale Infrastruktury i Rolnictwa WUW w Poznaniu nr ref. 60/10

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny

poszukuje kandydatów na stanowisko:

specjalista
do spraw administracji architektoniczno-budowlanej II instancji
w Wydziale Infrastruktury i Rolnictwa WUW w Poznaniu nr ref. 60/10

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 2

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
al. Niepodległości 16/18

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  •     prowadzenie postępowań odwoławczych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach zatwierdzenia projektu budowlanego, pozwoleń na budowę i zmiany sposobu użytkowania obiektu w celu weryfikacji prawidłowości decyzji I instancji
  •     prowadzenie postępowań administracyjnych w trybach nadzwyczajnych w sprawach zatwierdzenia projektu budowlanego, pozwoleń na budowę i zmiany sposobu użytkowania obiektu w celu weryfikacji prawidłowości decyzji I instancji
  •     przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w celu wykazania prawidłowości zaskarżonej decyzji wojewody
  •     sprawdzanie kopii rejestrów wniosków i decyzji pozwoleń na budowę przekazywanych przez starostów w celu weryfikacji terminowości wydawania decyzji przez organy I instancji
  •     uczestniczenie w czynnościach kontrolnych i inspekcyjnych oraz udostępnianie dokumentów i informacji związanych z tymi czynnościami w celu ustalenia stanu faktycznego
  •     zawiadamianie organów nadzoru budowlanego o stwierdzonych nieprawidłowościach przy wykonywaniu robót budowlanych lub utrzymaniu obiektów budowlanych w celu nadzorowania przestrzegania przepisów prawa budowlanego
  •     rozpatrywanie skarg i wniosków w celu weryfikacji spraw zgłoszonych przez obywateli

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b e d n e

  •     wykształcenie: wyższe budowlane, prawnicze lub administracyjne
  •     pozostałe wymagania niezbędne:
  •     znajomość ustawy Prawo budowlane
  •     znajomość Kpa
  •     umiejętność stosowania prawa w praktyce
  •     komunikatywność
  •     umiejętność rozwiązywania problemów

wymagania dodatkowe

  •     2 lata doświadczenia w administracji publicznej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  •     życiorys i list motywacyjny
  •     oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  •     kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  •     kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  •     oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  •     oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

Termin składania dokumentów:
06-09-2010

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem nr ref. 60/10

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 023
z podaniem w ofercie nr ref. 60/10

Inne informacje:
Na postępowanie rekrutacyjne zaproszone zostaną wybrane osoby.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 24.08.2010
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07