Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
specjalista
do spraw ewidencji wpłat z tytułu mandatów karnych kredytowanych
w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 19/13
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyporządkowywanie zbiorczych i indywidualnych przelewów dotyczących mandatów karnych kredytowanych dokonywanych na konto wierzyciela do odpowiednich kont analitycznych w specjalistycznym systemie informatycznym
- analizowanie kont wpłat niezidentyfikowanych, ustalanie brakujących danych niewłaściwie opisanych wpłat od osób ukaranych mandatami karnymi kredytowanymi oraz odpowiednie przyporządkowywanie do kont analityczncyh
- analizowanie wpłat i dokonywanie zwrotu błędnie przekazanych wpłat uprawnionemu podmiotowi
- przygotowywanie projektów pism do urzędów skarbowych lub osób indywidualnych
- wnioskowanie o umorzenie postępowań egzekucyjnych
- przygotowywanie informacji do urzędów skarbowych o częściowych wpłatach w odniesieniu do mandatów karnych kredytowanych
- uzgadnianie operacji księgowych dokonywanych na kontach analitycznych z kontami syntetycznymi
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu
- możliwe wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dnia pracy
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- stanowisko pracy znajduje się na V piętrze budynku biurowego wyposażonego w windy osobowe, w tym dla osób na wózkach inwalidzkich
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
- klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
- w budynku znajdują się pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e:
- wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze finansów
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: kpa, o finansach publicznych, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o rachunkowości, kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- znajomość rozporządzeń: w sprawie gospodarki finansowej jednostek budżetowych, w sprawie nakładania grzywien w drodze mandatu karnego, w sprawie sposobu dokumentacji i ewidencji grzywien za wykroczenia
- biegła znajomość MS Office (Word, Excel)
- umiejętność dokonywania operacji księgowych
- umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, radzenie sobie ze stresem, umiejętność rozwiązywania problemów, cierpliwość i wyrozumiałość przejawiająca się w kontaktach z klientami zewnętrznymi
wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej
- umiejętność obsługi systemu informatycznego "Rozliczanie mandatów"
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
19-04-2013
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 19/13
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 19/13
Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
(https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2200-2300 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.