Specjalista do spraw kontroli w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia WUW w Poznaniu - Delegatura w Koninie nr ref. 24/16

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

specjalista do spraw kontroli w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia WUW w Poznaniu - Delegatura w Koninie nr ref. 24/16

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:
Al. 1 Maja 7
62-510 Konin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kontrola podmiotów wykonujących działalność leczniczą
  • kontrola zaplanowanych do realizacji w województwie wielkopolskim programów promocji zdrowia oraz realizacji założeń polityki zdrowotnej państwa w zakresie Narodowego Programu Zdrowia
  • sprawowanie monitoringu w zakresie realizacji opieki nad kobietą i populacją wieku rozwojowego
  • udział w prowadzeniu badań w zakresie oceny stanu zdrowia dzieci i młodzieży na terenie województwa wielkopolskiego

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie delegatury, jak również na terenie województwa objętym zakresem działania delegatury podczas kontroli podmiotów wykonujących działalność leczniczą, podmiotów realizujących zadania opieki nad matką i dzieckiem jak również miejsca odbywania stażu na określone specjalizacje pracowników medycznych
  • stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych, wymagana komunikatywność
  • zagrożenia biologiczne typowe, szczególnie podczas kontroli jednostek szpitalnych i labolatoriów

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku biurowego
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
  • klatka schodowa dwubiegowa, o normatywnej ilości stopni, z poręczami
  • budynek jest wyposażony jest w windę osobową
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 80 cm
  • w budynku pomieszczenie higieniczno-sanitarne dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich zlokalizowane jest tylko na parterze, na pozostałych poziomach pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e :

  • wykształcenie: średnie medyczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze ochrony zdrowia
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustaw i rozporządzeń: ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o działalności leczniczej, ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o zawodzie lekarza i lekarza dentysty
    • kreatywność
    • umiejętność pracy w zespole

wymagania dodatkowe:

  • łatwość w komunikacji
  • odporność na stres
  • obsługa urządzeń biurowych oraz komputera (pakiet Microsoft Office)

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia:

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:
29-03-2016

Miejsce składania dokumentów:

Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 24/16
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 24/16

Inne informacje:

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru...)
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2500 zł.
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Autor: Marcin Kowalski
Data utworzenia: 22.03.2016
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:06