specjalista do spraw kontroli w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia WUW w Poznaniu – Delegatura w Kaliszu nr ref. 26/14

Data ukazania się ogłoszenia: 5 maja 2014 r.

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny

poszukuje kandydatów na stanowisko:

specjalista

do spraw kontroli

w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia WUW w Poznaniu – Delegatura w Kaliszu nr ref. 26/14

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 2

Adres urzędu:

Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:

ul. Kolegialna 4
62-800 Kalisz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kontrola podmiotów wykonujących działalność leczniczą
  • kontrola zaplanowanych do realizacji w województwie wielkopolskim programów promocji zdrowia oraz realizacji założeń polityki zdrowotnej państwa w zakresie Narodowego Programu Zdrowia
  • sprawowanie monitoringu w zakresie realizacji opieki nad kobietą i populacją wieku rozwojowego
  • udział w prowadzeniu badań w zakresie oceny stanu zdrowia dzieci i młodzieży na terenie województwa wielkopolskiego

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie delegatury, jak również na terenie województwa objętym zakresem działania delegatury podczas kontroli podmiotów wykonujących działalność leczniczą, podmiotów realizujących zadania opieki nad matką i dzieckiem, jak również miejsca odbywania stażu na określone specjalizacje pracowników medycznych
- zagrożenia biologiczne typowe, szczególnie podczas kontroli jednostek szpitalnych i laboratoriów
- stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych wymagających często nieszablonowego podejścia, wymagana komunikatywność
 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na drugim piętrze budynku biurowego
- praca przy monitorze ekranowym średnio powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum zlokalizowanym w piwnicy lub na parterze
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- parametry środowiska pracy (oświetlenie, temperatura, hałas) w normie
- budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
- klatka schodowa dwubiegowa, o normatywnej ilości stopni z poręczami
- budynek nie jest wyposażony jest w windy osobowe
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm,
- w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie medyczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach związanych z ochroną zdrowia
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustaw i rozporządzeń: ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o działalności leczniczej, ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o zawodzie lekarza i lekarza dentysty
    • kreatywność
    • umiejętność pracy w zespole 
  • wymagania dodatkowe:
    • obsługa urządzeń biurowych oraz komputera (pakiet Microsoft Office)
    • łatwość w komunikacji
    • odporność na stres

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

 

Inne dokumenty i oświadczenia

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:

15-05-2014

Miejsce składania dokumentów:

Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 26/14

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 26/14
 

Inne informacje:

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
  • (https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2400 zł
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 30.04.2014
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07