Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
specjalista do spraw obsługi sekretariatu w Biurze Wojewody WUW w Poznaniu nr ref. 48/15
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy: Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- zarządzanie kalendarzem oraz zapewnianie sprawnej obsługi organizacyjnej, merytorycznej i asystenckiej Dyrektora Biura Wojewody
- prowadzenie harmonogramu spotkań, organizowanie i koordynowanie delegacji oraz przygotowywanie dokumentów i materiałów związanych ze spotkaniami Dyrektora Biura Wojewody
- koordynowanie współpracy Dyrektora Biura Wojewody z administracją rządową, samorządową, instytucjami społeczno-politycznymi, związkami zawodowymi i interesantami
- prowadzenie komputerowej ewidencji pism wpływających i wychodzących z wydziału oraz kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Dyrektora
- tworzenie tabelarycznego kalendarza pracy wojewodów w celu informowania kadry kierowniczej Urzędu oraz pracowników Biura o bieżących działaniach wojewody i wicewojewody; przygotowywanie i obsługa spotkań z interesantami i gośćmi
- przygotowywanie pism na polecenie Dyrektora Biura oraz wyszukiwanie potrzebnych informacji; przekazywanie komunikatów i ustaleń organizacyjnych podjętych przez Dyrektora pracownikom Biura Wojewody
- prowadzenie monitoringu zaopatrzenia w materiały biurowe niezbędne do pracy i prawidłowego funkcjonowania Biura Wojewody
- prowadzenie zastępstw sekretariatów Wojewody oraz Wicewojewody podczas nieobecności pracowników zajmujących ww. stanowiska
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie Urzędu
- zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
- konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych; możliwość korzystania z przystosowanych pomieszczeń znajdujących się w sąsiednim budynku
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku sekretarsko-asystenckim
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość obsługi komputera
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- znajomość funkcjonowania administracji publicznej
- znajomość funkcjonowania służby cywilnej
- wymagania dodatkowe
- przeszkolenie administracyjno-biurowe
- kurs profesjonalnej obsługi sekretariatu
- szkolenie z protokołu dyplomatycznego
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
14-07-2015
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 48/15
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025
z podaniem w ofercie nr ref. 48/15
Inne informacje:
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
- Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
- (www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru...)
- Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
- Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
- Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 1900-2000 zł.
- Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91.
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.