Specjalista do spraw obsługi sekretariatu wojewody w Biurze Wojewody WUW w Poznaniu nr ref. 37/16

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

specjalista do spraw obsługi sekretariatu wojewody w Biurze Wojewody WUW w Poznaniu nr ref. 37/16

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zapewnienie sprawnej obsługi organizacyjnej, merytorycznej i asystenckiej Wojewody
  • zarządzanie kalendarzem Wojewody
  • nadzorowanie harmonogramu spotkań oraz przygotowywanie dokumentów i materiałów związanych ze spotkaniami Wojewody
  • organizowanie oraz koordynowanie delegacji Wojewody
  • kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Wojewody
  • przygotowywanie i obsługa spotkań z interesantami i gośćmi, organizowanie narad i posiedzeń
  • przygotowywanie pism na polecenie Wojewody oraz wyszukiwanie potrzebnych informacji

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane głównie w siedzibie urzędu
  • konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów
  • stres typowy związany z obsługą klientów wewnętrznych i zewnętrznych, wymagana komunikatywność
  • często nienormowany czas pracy, wymagana dyspozycyjność

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku biurowego
  • budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140cm z poręczami
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • parametry środowiska pracy w normie
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e :

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku ds. obsługi sekretariatu lub asystentki i/lub 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • znajomość zasad funkcjonowania służby cywilnej
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych

wymagania dodatkowe:

  • kurs profesjonalnej obsługi sekretariatu
  • szkolenie ze znajomości protokołu dyplomatycznego
  • przeszkolenie administracyjno-biurowe
  • doświadczenie w pracy w administracji
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętność bezwzrokowego pisania
  • komunikatywność
  • asertywność i odporność na stres

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:
02-05-2016

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 37/16
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 37/16

Inne informacje:

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru...)
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2300-2500 zł.
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Autor: Marcin Kowalski
Data utworzenia: 21.04.2016
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:06