Specjalista do spraw wystawiania tytułów wykonawczych w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 27/16

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

specjalista do spraw wystawiania tytułów wykonawczych w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref.27/16

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wskazywanie zobowiązań wymagalnych wynikających z nałożonych, a nieuregulowanych w terminie mandatów karnych kredytowanych w celu wystawienia tytułów wykonawczych
  • wystawianie i podpisywanie w imieniu Wojewody Wielkopolskiego bieżących tytułów wykonawczych oraz kierowanie ich do odpowiednich urzędów skarbowych, w celu wyegzekwowania należności na drodze postępowania egzekucyjnego w administracji
  • opracowywanie i podpisywanie w imieniu Wojewody Wielkopolskiego zestawień wystawianych tytułów wykonawczych
  • podpisywanie w imieniu Wojewody Wielkopolskiego i kierowanie do odpowiednich urzędów skarbowych wniosków o umorzenie postępowań egzekucyjnych
  • księgowanie wprowadzonych do systemu informatycznego przypisów należności wynikających z nałożonych mandatów karnych kredytowanych
  • wyksięgowywanie i rozliczanie błędnie wprowadzonych do systemu informatycznego danych wynikających z nałożonych mandatów karnych kredytowanych oraz wprowadzanie poprawnych danych
  • wystawianie na indywidualne wnioski urzędów skarbowych duplikatów tytułów wykonawczych

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu
  • parametry środowiska pracy(oświetlenie, temperatura, hałas) w normie
  • pracownik może realizować zadania służbowe poza siedzibą urzędu
  • stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych, wymagana komunikatywność

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dnia pracy
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • stanowisko pracy znajduje się na IV piętrze budynku biurowego wyposażonego w windy osobowe, w tym dla osób na wózkach inwalidzkich
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
  • klatka schodowa szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm,
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
  • w budynku są pomieszczenia higieniczno-sanitarnych przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e :

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej oraz 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze postępowania egzekucyjnego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustaw: kpa, o finansach publicznych, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • znajomość rozporządzeń: w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych, w sprawie nakładania grzywien w drodze mandatu karnego, w sprawie sposobu dokumentacji i ewidencji grzywien za wykroczenia
  • biegła znajomość Pakietu Office (Word, Excel)
  • umiejętność dokonywania operacji księgowych
  • umiejętności redakcyjne
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność dzielenia się wiedzą, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym

wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie o profilu ekonomicznym lub administracyjnym
  • doświadczenie w pracy w obszarze finansów

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:
29-03-2016

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 27/16
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 27/16

Inne informacje:

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru...)
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2300 zł.
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Autor: Marcin Kowalski
Data utworzenia: 18.03.2016
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:06