Starszego specjalisty do spraw kontroli w Oddziale Kontroli w Wydziale Instytucji Pośredniczącej WUW w Poznaniu nr ref. 112/08

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny

poszukuje kandydatów na stanowisko:

starszego specjalisty

do spraw kontroli w Oddziale Kontroli
w Wydziale Instytucji Pośredniczącej WUW w Poznaniu nr ref. 112/08

Liczba lub wymiar etatu: 1

Główne obowiązki:
• sporządzanie, we współpracy z pozostałymi komórkami wydziału, projektu rocznego planu wizyt sprawdzających - systemowych i dotyczących kontroli wydatków
• przeprowadzanie wizyt sprawdzających w Instytucji Zarządzającej WRPO lub instytucjach jej podległych oraz ewentualnie u beneficjentów oraz sporządzanie raportów z tych wizyt
• rozpatrywanie uwag zgłoszonych przez instytucje poddawane wizytom sprawdzającym
• formułowanie zaleceń z wizyt sprawdzających i monitorowanie ich wykonania
• występowanie do Instytucji Certyfikującej lub innych uprawnionych instytucji o wyjaśnienia, interpretacje lub zalecenia dotyczące działań oddziału
• obsługa Krajowego Systemu Informatycznego w zakresie działań oddziału
• współpraca z pozostałymi komórkami wydziału w zakresie przygotowywania i realizacji wniosków o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013

Wykształcenie:

  • wyższe magisterskie, preferowane prawnicze lub ekonomiczne

Wymagania konieczne:
• znajomość zagadnień z zakresu zasad wdrażania funduszy strukturalnych UE, problematyki polityki rozwoju kraju, w tym w szczególności rozwoju regionalnego
• znajomość aktów prawa wspólnotowego i krajowego w zakresie wdrażania funduszy strukturalnych UE oraz krajowego w zakresie zasad funkcjonowania administracji publicznej, finansów publicznych oraz zamówień publicznych
• umiejętność obsługi komputera, w tym programów z pakietu MS Office
• zdolność analitycznego myślenia, syntezy, rozwiązywania problemów
• komunikatywność
• minimum 1 rok doświadczenia zawodowego

Wymagania pożądane:
• znajomość wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego dotyczących wdrażania funduszy europejskich w perspektywie finansowej 2007-2013
• umiejętność pracy pod presją czasu oraz dostosowywania się do zmian
• umiejętność pracy w zespole
• doświadczenie w jednostkach administracji publicznej w zakresie wdrażania funduszy strukturalnych UE, w szczególności w zakresie przeprowadzania kontroli
• dobra znajomość języka obcego (angielski, niemiecki lub francuski)

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
• oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
• kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• życiorys i list motywacyjny
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
• kopie dokumentów potwierdzających minimum 1 rok doświadczenia zawodowego

Dokumenty należy przesyłać w terminie do: 16-06-2008

pod adresem:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 112/08

lub składać osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 023
z podaniem w ofercie nr ref. 112/08

Inne informacje:
Na postępowanie rekrutacyjne zaproszone zostaną wybrane osoby.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 04.06.2008
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07