Starszy specjalista do spraw rozliczeń przelewów bankowych, wynagrodzeń i pochodnych, ewidencji sum depozytowych i sum na zlecenie oraz rezerw celowych w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 18/11

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

starszy specjalista
do spraw rozliczeń przelewów bankowych, wynagrodzeń i pochodnych, ewidencji sum depozytowych i sum na zlecenie oraz rezerw celowych
w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 18/11

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
al. Niepodległości 16/18

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • weryfikowanie i kontrola zgodności przelewów z wyciągami bankowymi oraz dekretacja przelewów bankowych zgodnie z zakładowym planem kont i klasyfikacją budżetową
  • rozliczanie list płac i sporządzanie poleceń księgowania wynagrodzeń, składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych
  • księgowanie w komputerowym systemie księgowym F-K przelewów bankowych
  • sprawdzanie i asygnowanie dokumentów dotyczących sum depozytowych i sum na zlecenie oraz księgowanie ich w systemie F-K
  • sporządzanie i wysyłanie przelewów bankowych
  • rozliczanie wpłat wadium i kaucji dotyczących sum depozytowych oraz dokonywanie zwrotów zgodnie z otrzymaną dyspozycją

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b e d n e

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości
  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy
    • znajomość ustawy o rachunkowości
    • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
    • umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji
    • umiejętność pracy w zespole
    • umiejętność analitycznego myślenia
    • znajomość obsługi komputera (MS Word i Excel)
    • terminowość, rzetelność

wymagania dodatkowe

  • ukończone studia wyższe o specjalności finanse i rachunkowość
  • 4 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • znajomość Kpa oraz ustawy o ochronie danych osobowych
  • radzenie sobie ze stresem
  • umiejętność dostosowywania się do zmian
  • znajomość obsługi komputerowych programów księgowych

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Termin składania dokumentów:
28-04-2011

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 18/11

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-26
z podaniem w ofercie nr ref. 18/11

Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 18.04.2011
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07