Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy specjalista
do spraw zezwoleń na wykonywanie pracy
w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu nr ref. 53/12
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
Pl. Wolności 17
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań administracyjnych poprzez ocenę zasadności złożonych wniosków w sprawach związanych z wydawaniem zezwoleń na pracę oraz przedłużaniem zezwoleń na pracę dla cudzoziemców
- przygotowywanie projektów decyzji w sprawach związanych z wydawaniem i przedłużaniem zezwoleń na pracę dla cudzoziemców na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- rejestracja złożonych wniosków oraz wydanych decyzji w komputerowym systemie SYRIUSZ w sprawach związanych z wydawaniem zezwoleń na pracę dla cudzoziemców
- udzielanie osobom fizycznym, osobom prawnym, jednostkom organizacyjnym nieposiadającym osobowości prawnej informacji dotyczących zatrudniania cudzoziemców na terytorium RP
- sprawdzanie danych osobowych cudzoziemców w wykazie osób niepożądanych
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- praca związana z obsługą klientów zewnętrznych, poczty, wykonywaniem czynności archiwizacyjnych
- zadania wykonywane głównie w siedzibie urzędu
- konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na IV piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windę nieprzystosowaną dla osób na wózkach inwalidzkich
- wejście możliwe klatką schodową o szerokości 160 cm z poręczami po stromych schodach zabiegowych
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- pomieszczenie higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe, pożądane magisterskie
-
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ustawy o cudzoziemcach, ustawy o ochronie danych osobowych
- znajomość kpa
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- komunikatywność, umiejętność argumentowania
- umiejętność obsługi komputera (MS Office)
wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
- znajomość języka niemieckiego i/lub rosyjskiego na poziomie komunikatywnym
- znajomość przepisów prawa handlowego, podatkowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- samodzielność
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność pracy w zespole
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
01-10-2012
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 53/12
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025
z podaniem w ofercie nr ref. 53/12
Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
(https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.