Starszy specjalista do spraw zezwoleń na wykonywanie pracy w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu nr ref. 53/12

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

starszy specjalista
do spraw zezwoleń na wykonywanie pracy
w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu nr ref. 53/12

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
Pl. Wolności 17

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych poprzez ocenę zasadności złożonych wniosków w sprawach związanych z wydawaniem zezwoleń na pracę oraz przedłużaniem zezwoleń na pracę dla cudzoziemców
  • przygotowywanie projektów decyzji w sprawach związanych z wydawaniem i przedłużaniem zezwoleń na pracę dla cudzoziemców na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • rejestracja złożonych wniosków oraz wydanych decyzji w komputerowym systemie SYRIUSZ w sprawach związanych z wydawaniem zezwoleń na pracę dla cudzoziemców
  • udzielanie osobom fizycznym, osobom prawnym, jednostkom organizacyjnym nieposiadającym osobowości prawnej informacji dotyczących zatrudniania cudzoziemców na terytorium RP
  • sprawdzanie danych osobowych cudzoziemców w wykazie osób niepożądanych

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • praca związana z obsługą klientów zewnętrznych, poczty, wykonywaniem czynności archiwizacyjnych
  • zadania wykonywane głównie w siedzibie urzędu
  • konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • stanowisko pracy znajduje się na IV piętrze budynku biurowego
  • budynek wyposażony w windę nieprzystosowaną dla osób na wózkach inwalidzkich
  • wejście możliwe klatką schodową o szerokości 160 cm z poręczami po stromych schodach zabiegowych
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • pomieszczenie higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe, pożądane magisterskie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
    • znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ustawy o cudzoziemcach, ustawy o ochronie danych osobowych
    • znajomość kpa
    • umiejętność stosowania prawa w praktyce
    • komunikatywność, umiejętność argumentowania
    • umiejętność obsługi komputera (MS Office)

wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
  • znajomość języka niemieckiego i/lub rosyjskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość przepisów prawa handlowego, podatkowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • samodzielność
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność pracy w zespole

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Kopie innych dokumentów i oświadczenia

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:
01-10-2012

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 53/12

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025
z podaniem w ofercie nr ref. 53/12

Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
(https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 24.09.2012
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07