Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor
do spraw obsługi kancelaryjnej i klientów zewnętrznych urzędu
w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 1/13
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 2
Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- rejestracja i skanowanie korespondencji przychodzącej w elektronicznym systemie zarządzania dokumentacją (WUW-eu)
- odbieranie korespondencji przychodzącej do Urzędu (także korespondencji zgodnie z posiadanym pełnomocnictwem pocztowym) i dzielenie jej na poszczególne komórki organizacyjne (dot. głównie przesyłek zwykłych) ze szczególnym uwzględnieniem korespondencji skierowanej do Wojewody Wielkopolskiego z ministerstw, sądów, prokuratury, organów kontroli
- bieżąca obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie odbioru korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- obsługa kancelaryjnych zadań finansowych realizowanych na stanowisku ds. obsługi kancelaryjnej
- przygotowywanie do wysyłki i wysyłka korespondencji wychodzącej z Urzędu (dot. głównie przesyłek zwykłych)
- przygotowywanie do wysyłki i wysyłka tytułów wykonawczych przekazywanych z Wydziału Finansów i Budżetu
- nadawanie indywidualnych pilnych przesyłek za pośrednictwem Poczty Polskiej i firm kurierskich
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca na stanowisku związana z rejestrowaniem i skanowaniem znacznej ilości korespondencji w systemie WUW-eu
- wysyłanie korespondencji oraz odbiór korespondencji przychodzącej i jej rozdzielanie na poszczególne jednostki organizacyjne urzędu
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu
- wysiłek fizyczny związany z koniecznością dźwigania paczek i dużej ilości korespondencji
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dnia pracy
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych oraz w sprzęt wymagany dla kancelarii głównej
- stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku biurowego wyposażonego w windy osobowe, w tym dla osób na wózkach inwalidzkich
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
- klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm,
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm,
- w budynku są pomieszczenia higieniczno-sanitarnych przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- ogólna wiedza dotycząca funkcjonowania jednostek administracji publicznej
- znajomość instrukcji kancelaryjnej
- biegła obsługa komputera
- umiejętność obsługi urządzeń technicznych (skanera)
wymagania dodatkowe
- systematyczność
- samodzielność
- efektywna komunikacja
- radzenie sobie ze stresem
- asertywność
- doświadczenie w pracy w systemach elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
15-01-2013
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 1/13
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 1/13
Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
(https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: ok. 1800 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.