Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
kierownik oddziału
do spraw orzecznictwa w zakresie nieruchomości
w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 68/15
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- kierowanie pracą Oddziału Orzecznictwa w Zakresie Nieruchomości, planowanie i dokonywanie podziału zadań pomiędzy podległych pracowników oraz udzielanie im odpowiednich wytycznych i wskazówek, ustalanie z pracownikami sposobu postępowania w każdej sprawie, nadzorowanie realizacji zadań i dyscypliny pracy, dekretowanie korespondencji na poszczególne stanowiska pracy
- odpowiadanie za proces przygotowania rozstrzygnięć (decyzji, postanowień, odp. na skargi, wyjaśnień), kierowanie pracownikami oddziału wykonującymi zadania merytoryczne i nadzorowanie postępowań prowadzonych w oddziale; sprawdzanie pod względem merytorycznym, zgodności z przepisami, orzecznictwem i materiałem dowodowym oraz akceptowanie sporządzonych w oddziale projektów rozstrzygnięć
- samodzielne prowadzenie najtrudniejszych spraw z całego zakresu działania oddziału, w tym rozpatrywanie odwołań, zażaleń i wniosków poprzez gromadzenie i analizę materiału dowodowego, przepisów i orzecznictwa oraz przygotowywanie odpowiedzi na skargi
- koordynowanie działalności nadzorczej i kontrolnej nad jednostkami samorządu terytorialnego wykonującymi zadania zlecone z zakresu ustawy o gospodarce nieruchomościami, w uzasadnionych przypadkach uczestniczenie w prowadzonych kontrolach oraz nadzorowanie i kontrolowanie sposobu i terminowości załatwiania skarg i wniosków z zakresu działania oddziału
- przyjmowanie interesantów w sprawach dotyczących zakresu działania oddziału, negocjowanie z biegłymi rzeczoznawcami, prowadzenie rozpraw administracyjnych, oględzin nieruchomości oraz przesłuchań świadków, uczestniczenie w spotkaniach interesantów z Dyrektorem lub Wojewodą w przypadku, gdy dotyczą one spraw z zakresu działania oddziału
- sprawowanie opieki nad nowymi pracownikami, stażystami, praktykantami i wolontariuszami, udział w postępowania rekrutacyjnych, sporządzaniu opisów stanowisk pracy, dokonywanie bieżącej i okresowej oceny podległych pracowników, określanie zakresu zadań pracowników, występowanie z wnioskami w sprawach osobowych podległych pracowników
- analizowanie i opiniowanie projektów aktów prawnych związanych z gospodarką nieruchomościami i procedurą administracyjną przesłanych do wojewody do konsultacji oraz przedstawianie w tym zakresie koncepcji propozycji i rozwiązań, zasięganie opinii autorytetów i specjalistów w sprawach wątpliwych i bezprecedensowych w celu wypracowania właściwego sposobu rozstrzygnięcia postępowań
- wykonywanie zadań bieżących związanych koniecznością przygotowania sprawozdań, realizacji zadań przyjętych do programu działania wydziału i urzędu, przygotowania materiałów na Kolegium Doradcze Wojewody, materiałów dla rzecznika prasowego w sprawach prowadzonych przez oddział, organizowanie szkoleń instruktażowych dla pracowników starostw powiatowych
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
- konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy znajduje się na IX piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku przystosowana dla osób niepełnosprawnych
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe prawnicze
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze orzecznictwa administracyjnego lub cywilnego lub w gospodarce nieruchomościami
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność kierowania zespołem
- umiejętność argumentowania i swobodnej wypowiedzi
- umiejętność negocjacji
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa i orzecznictwa (w szczególności Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, przepisów z zakresu planowania przestrzennego, prawa budowlanego)
- umiejętność stosowania i interpretacji prawa w praktyce
- umiejętność rozwiązywania problemów
- zdolność analitycznego myślenia
- asertywność, empatia
- własna inicjatywa, innowacyjność
- umiejętność trafnej oceny sytuacji, wiązania faktów i wyciągania wniosków
- umiejętności redakcyjne
wymagania dodatkowe
- doświadczenie na stanowisku związanym z kierowaniem projektami lub zespołem
- umiejętność obsługi pakietu MS Office, programu LEX
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów: 28-09-2015
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 68/15
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025
z podaniem w ofercie nr ref. 68/15
Inne informacje:
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
- Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru...)
- Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
- Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
- Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 4000-4300 zł.
- Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.