Kontrole prowadzone przez Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu w 2012 roku, cz. 3. [poz. 201-300]

Kontrole prowadzone przez Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
od dnia 01.01.2012 r.

Lp. Przedmiot kontroli Jednostka kontrolowana Termin kontroli Wydział
przeprowadzający
kontrolę
201 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Anna  Niewiada-Andrzejczak, zam. Na Dołku 6, 61-313 Poznań  19-04-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
202 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły – Pani Małgorzata Linettej-Świątek, zam. Opieńskiego 8/2, 60-685 Poznań  17-04-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
203 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły – Pani Anna Łyskawa-Łowińska, zam. Swoboda 62a/7, 60-391 Poznań  18-04-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
204 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły – Pan Adam Manthey, zam. ul. Chociszewskiego 18/20, 60-952 Poznań  27-04-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
205 prawidłowość windykacji dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej – Środowiskowe Domy Samopomocy
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno  27.04-4.05.2012 Wydział Polityki Społecznej
206 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U.  Nr 127 z 2011 r.  poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej - „BOLTEX” Sp. j., ul. Leśna 23, 62-050 Mosina  23.04-27.04.2012 Wydział Polityki Społecznej
207 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U.  Nr 127 z 2011 r.  poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej - „BULtrANS-POZNAŃ” Sp. z o. o., ul. Wołkowyska 28, 61-132 Poznań  25.04-27.04.2012 Wydział Polityki Społecznej
208 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej określonych w ustawie o pomocy społecznej  Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamieńcu, z siedzibą pod adresem: ul. Szkolna 2, 64-061 Kamieniec  25.04-7.05.2012 Wydział Polityki Społecznej
209 realizacja zadań zleconych w zakresie:                              - ewidencji ludności i dowodów osobistych, wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych,            - rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, wynikających z ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego oraz zmiany imion i nazwisk, wynikających z ustawy o zmianie imienia i nazwiska,                             - powszechnego obowiązku obrony w zakresie  prowadzenia rejestracji na potrzeby kwalifikacji wojskowej oraz założenia ewidencji wojskowej, wynikających z ustawy  o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej Urząd Gminy Stare Miasto, ul. Główna 16b, 62-571 Stare Miasto  26.04-27.04.2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
210 Wyjaśnienie skargi Urząd Gminy w Słupcy, ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca  24.04-30.04.2012 Wydział Polityki Społecznej
211 spełnianie przez pracodawcę wymogów z art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127 poz. 721 t.j.). Zakład Pracy Chronionej - „ZIOŁOPEX” Sp. z o. o., Piątek Mały 24, 62-820 Stawiszyn 04.05-07.05.2012 Wydział Polityki Społecznej
212 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami oraz na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, wykonanie dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy i Miasta Kleczew, Plac Kościuszki 5, 62-540 Kleczew 7.05-18.05.2012 Wydział Finansów i Budżetu
213 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy w Kołaczkowie, Plac Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo 8.05-17.05.2012 Wydział Finansów i Budżetu
214 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski w Pyzdrach, ul. Taczanowskiego 1, 62-310 Pyzdry 8.05-17.05.2012 Wydział Finansów i Budżetu
215 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Ewa Olsztyńska-Matylla, zam. ul. Biełczańska 5, 60-469 Poznań 26-04-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
216 zadanie pn. „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Macew – Jedlec” zrealizowane w ramach „Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 – 2011” w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa pod względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości wydatkowania środków z budżetu państwa
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy w Gołuchowie, ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów 7.05-15.05.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi/ Wydział Finansów i Budżetu
217 gospodarowanie przez starostów nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa oraz wykonywanie przez nich zadań zleconych w zakresie gospodarki nieruchomościami
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Lesznie, Plac Kościuszki 4B, 64-100 Leszno 7.05-6.06.2012 Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości
218 trwałość projektu nr Z/2.30/III/3.1/502/06 „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gołuchowie”
[informacja pokontrolna]
Urząd Gminy Gołuchów, ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów 9.05-10.05.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
219 zasadność świadczeń, legalność wydawanych decyzji oraz kwalifikacje kadry Ośrodek Pomocy Społecznej w Kostrzynie, ul. Braci Drzewieckich 1, 62-025 Kostrzyn 9.05-31.05.2012 Wydział Polityki Społecznej
220 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawanych decyzji oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Blizanowie, z siedzibą pod adresem: 62-814 Blizanów, Blizanów Drugi 5 A 14.05-21.05.2012 Wydział Polityki Społecznej
221 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej określonych w ustawie o pomocy społecznej Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Granowie, z siedzibą pod adresem: ul. Kolejowa 16/2, 62-066 Granowo 11.05-18.05.2012 Wydział Polityki Społecznej
222 kontrola dysponenta jednostek systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 3 ustawy z dnia 8 września 2006 roku o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. Nr 191, poz. 1410 ze zm.), w zakresie funkcjonowania zespołów ratownictwa medycznego w rejonie operacyjnym nr 30/16 w dniu 7 stycznia 2012 r. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki 7-05-2012 Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
223 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.
 
tłumacz przysięgły Piotr Nowatkowski, zam. ul. Głuszyna 197/5, 61-329 Poznań
kontrolę anulowano
7-05-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
224 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Tadeusz Majchrzak, zam. Dolna 5 Daszewice 61-160 Poznań 7-05-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
225 prawidłowość wykorzystania dotacji z rezerwy celowej budżetu państwa na zasiłki celowe związane z klęską żywiołową - huragan z dnia 5 września 2011 r. oraz dla rodzin rolniczych, w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r. huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy Babiak, Pl. Wolności 5, 62-620 Babiak 11.05-17.05.2012 Wydział Polityki Społecznej
226 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski w Zbąszyniu, ul. por. Żwirki 1, 64-360 Zbąszyń 11.05-28.05.2012 Wydział Finansów i Budżetu
227 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski Śmigla, Plac Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel 14.05-22.05.2012 Wydział Finansów i Budżetu
228 wykorzystanie i rozliczenie dotacji na realizację pomocy osobom lub rodzinom poszkodowanym przez huragan oraz na realizację programu Pomocy dla rodzin rolniczych, w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r. huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych (Dz. U. 2011, Nr 167, poz. 996)
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy Chodów 18, 62-652 Chodów 11.05-17.05.2012 Wydział Polityki Społecznej
229 1. Ocena prawidłowości zadań w zakresie legalności: wydawanych przez organ decyzji o pozwoleniu na budowę w latach 2010-2011, przyjmowania zgłoszeń o zamiarze budowy/rozbiórki lub wykonywania robót budowlanych nieobjętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę w latach 2010-2011, przyjmowania zgłoszeń zamiaru zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych w latach 2010-2011.
2. Ocena poprawności funkcjonowania Wydziału Architektury i Budownictwa pod kątem zgodności z przepisami ustawy Prawo Budowlane, przepisami wykonawczymi, przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego.
3. Realizacja określonego w ustawie Prawo budowlane i przepisach szczególnych obowiązku współpracy z organami administracji publicznej i współdziałania z organami nadzoru budowlanego.
4. Podstawy prawne działania organu, organizacja, stan zatrudnienia i kwalifikacje zawodowe pracowników oraz przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej
Wydział Architektury i Budownictwa w Starostwie Powiatowym w Szamotułach 14.05-25.05.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
230 trwałość projektu nr Z/2.30/I/1.4/717/06 „Dobre miejsce, królewska tradycja – promocja produktów turystycznych Powiatu Gnieźnieńskiego”
[informacja pokontrolna]
Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno 16.05-17.05.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
231 spełnianie przez pracodawcę  wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej – Zakład Stolarsko – Tapicerski Deminiak Franciszek ul. Antoniewska 22; 62-085 Skoki  22.05-24.05.2012 Wydział Polityki Społecznej
232 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawanych decyzji oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kole, ul. Stary Rynek 15, 62-600 Koło  21.05-8.06.2012 Wydział Polityki Społecznej
233 prowadzenie i rozwój infrastruktury środowiskowych domów samopomocy dla osób z zaburzeniami psychicznymi Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kole, ul. Stary Rynek 15, 62-600 Koło  21-05-2012 Wydział Polityki Społecznej
234 realizacja świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego w ramach zadań zleconych Urząd Miejski w Kostrzynie Wlkp, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn  21.05-31.05.2012 Wydział Polityki Społecznej
235

prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  

[wystąpienie pokontrolne]

tłumacz przysięgły  Piotr Nowatkowski, zam. ul. Głuszyna 197/5, 61-329 Poznań 9-05-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
236 spełnianie przez pracodawcę  wymogów z  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej „ROXPOL” ul. Przemysłowa 85, 62-510 Konin  17.05-18.05.2012 Wydział Polityki Społecznej
237 spełnianie przez pracodawcę  wymogów z  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej  - Przedsiębiorstwo Produkcyjne „ELKA” ul. Bielawska 2, 62-400 Słupca  17.05-18.05.2012 Wydział Polityki Społecznej
238 prowadzenie ośrodka szkolenia w zakresie: spełniania przez ośrodek szkolenia wymagań określonych w art. 39g ustawy z dnia 6 września 2001 r.  - o transporcie drogowym (j. t. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.), zgodności prowadzonego szkolenia z obowiązującymi programami szkolenia, dokumentów wymaganych w związku z prowadzeniem szkolenia
[wystąpienie pokontrolne]
Doradztwo ds. Przewozu Materiałów Niebezpiecznych, Waldemar Purol z siedzibą w Kostrzynie Wlkp. przy ul. Daliowej 8  11-05-2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
239 prowadzenie ośrodka szkolenia w zakresie: spełniania przez ośrodek szkolenia wymagań określonych w art. 39g ustawy z dnia 6 września 2001 r.  - o transporcie drogowym (j. t. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.), zgodności prowadzonego szkolenia z obowiązującymi programami szkolenia, dokumentów wymaganych w związku z prowadzeniem szkolenia
[wystąpienie pokontrolne]
Ośrodek Szkolenia Kierowców „AS”, Kazimierz Deneka z siedzibą w Nowinkach przy ul. Powstańców Wlkp. 20 16-05-2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
240 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji  oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej określonych w ustawie o pomocy społecznej Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodzisku Wielkopolskim, z siedzibą pod adresem: ul. Powstańców Chocieszyńskich 23 d, 62-065 Grodzisk Wielkopolski  18.05-25.05.2012 Wydział Polityki Społecznej
241 wykorzystanie środków finansowych przekazanych w 2011 roku  z budżetu państwa oraz rezerwy celowej na realizację zadań w zakresie konserwacji i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych podstawowych
[projekt wystąpienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Rejonowy Oddział Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Lesznie, ul. Śniadeckich 5 11.05-18.05.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
242 wykorzystanie środków finansowych przekazanych w 2011 roku z budżetu państwa  oraz rezerwy celowej na realizację zadań w zakresie konserwacji i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych podstawowych 
[projekt wystąpienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Rejonowy Oddział Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Pile, ul. Motylewska 7 21.05-28.05.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
243 spełnianie przez pracodawcę  wymogów  z art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej  - PW „VITPOL”, Długa Wieś Pierwsza 14, 62-820 Stawiszyn 21.05-22.05.2012 Wydział Polityki Społecznej
244 wykorzystanie środków finansowych przekazanych w 2011 roku  z budżetu państwa oraz rezerwy celowej na realizację zadań w zakresie konserwacji i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych szczegółowych
[wystąpienie pokontrolne]
Rejonowy Związek Spółek Wodnych Wągrowiec, ul. Janowiecka 98 29.05-1.06.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
245 sprawdzenie prawidłowości realizacji w 2011 r.  programu korekcyjno-edukacyjnego dla sprawców przemocy w rodzinie Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrześni, z siedzibą pod adresem: ul. Wojska Polskiego 1; 62-300 Września 22.05-29.05.2012 Wydział Polityki Społecznej
246

realizacja zadania z zakresu administracji rządowej zleconego gminie, jakim jest prowadzenie i rozwój infrastruktury środowiskowego domu samopomocy dla osób z zaburzeniami psychicznymi

Środowiskowy Dom Samopomocy w Poznaniu, z siedzibą pod adresem: ul. Ognik 20 B, 60-386 Poznań 18.05-22.06.2012 Wydział Polityki Społecznej
247 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Monika Pokorska - Iwaniuk, zam. os. Przyjaźni 22/86, 61-686 Poznań 11-05-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
248 zadanie pn. „Remont chodnika wraz z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego drogi gminnej nr 300023P, na odc. od ul. Poznańskiej do ul. Piekary w Gnieźnie” zrealizowane w ramach „Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 – 2011” w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa  pod względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości wydatkowania środków z budżetu państwa. 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski w Gnieźnie , ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno 22.05-31.05.2012 Wydział Finansów i Budżetu
Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
249 zadanie pn. „Przebudowa drogi gminnej: ulic Ogrodowa i Dworcowa w Kiszkowie z wydzieleniem ruchu pieszego  i przebudową istniejących skrzyżowań km 0+0=821. Działka nr 194, 152 i 229. Obręb Kiszkowo. Arkusz nr 1 i działka nr 213 i 32/2” zrealizowane w ramach „Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 – 2011” w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa  pod względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości wydatkowania środków z budżetu państwa. 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy w Kiszkowie, ul. Szkolna 2, 62-280 Kiszkowo 22.05-31.05.2012 Wydział Finansów i Budżetu
Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
250 kontrola dysponenta jednostek systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne,  o którym mowa w art. 3 ustawy z dnia 8 września 2006 roku o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. Nr 191, poz. 1410 ze zm.), w zakresie funkcjonowania zespołów ratownictwa medycznego w rejonie operacyjnym nr 30/24 w dniu 7 stycznia 2012 r.  Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szamotułach, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły 21.05-25.05.2012 Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
251 kontrola dysponenta jednostek systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne,  o którym mowa w art. 3 ustawy z dnia 8 września 2006 roku o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. Nr 191, poz. 1410 ze zm.), w zakresie funkcjonowania zespołów ratownictwa medycznego w rejonie operacyjnym nr 30/03  
[protokół kontroli]
[wystąpienie pokontrolne]
Zakład Opieki Zdrowotnej w Gnieźnie, ul. Św. Jana 9, 62-200 Gniezno 15.05-25.05.2012 Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
252 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Wanda Paterczyk - Świerniak, zam. os. Wichrowe Wzgórze 17/129, 61-676 Poznań 14-05-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
253 wszystkie sfery organizacji i funkcjonowania jednostki wiążące się z realizacją zadania określonego w ustawie o wsparciu rodziny i systemie pieczy zastępczej Publiczna Placówka Opiekuńczo – Wychowawcza – Ognisko Wychowawcze w Szlachcinie z siedzibą pod adresem: Szlachcin 32, 63-013 Szlachcin oraz w filii: Średzkim Ognisku Opiekuńczo – Wychowawczym z siedzibą pod adresem: ul. Kosynierów 2, 63-000 Środa Wlkp.  18.05-31.05.2012 Wydział Polityki Społecznej
254 prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie  ustawy Prawo wodne – zadania z zakresu administracji rządowej realizowane przez prezydenta miasta w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno  22.05-24.05.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
255 przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 ze zm.) oraz prawidłowość i terminowość wydawania decyzji administracyjnych wstrzymujących obrót produktu leczniczego na terenie województwa wielkopolskiego 
[wystąpienie pokontrolne]
Wojewódzki Inspektorat  Farmaceutyczny w Poznaniu, ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań  16.05-25.05.2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
256 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Danuta Plackowska, zam. ul. Dolina 1/6, 61-551 Poznań 15-05-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
257 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  na realizację programu wieloletniego  „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” wynikającego z Porozumienia zawartego 14 stycznia 2011 r. pomiędzy Wojewodą Wielkopolskim a Gminą Kotlin na podstawie art. 14 ust. 4 ustawy z dnia 19 grudnia 2005 r.  o ustanowieniu programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” (Dz. U. Nr 267, poz. 2259 ze zm.).
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy Kotlin, ul. Powstańców Wlkp. 3, 63-220 Kotlin  28.05-5.06.2012 Wydział Polityki Społecznej
258 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski w Koninie, pl. Wolności 1, 62-500 Konin  18-05-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
259 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski w Kole, ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło 22-05-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
260 wykorzystanie  i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gmin Chocz, Rynek 17, 63-313 Chocz 17.05-30.05.2012 Wydział Finansów i Budżetu
261 przeprowadzenie dodatkowych czynności kontrolnych w związku z zastrzeżeniami wniesionymi do protokołu kontroli nr PS-II.431.2.1.2012.2 (sprawdzenie akt sprawy Pana Marcina Trojanowskiego) Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu, adres: 60-330 Poznań, ul. Cześnikowska 18 - Filia Jeżyce ul. Długosza 18 A, 60-558 Poznań  17.05-31.05.2012 Wydział Polityki Społecznej
262 realizacja zadań zleconych w zakresie:
- ewidencji ludności i dowodów osobistych, wynikających o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
- rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, wynikających z ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego oraz zmiany imion i nazwisk, wynikających z ustawy o zmianie imienia i nazwiska
Urząd Miejski w Gostyniu, ul. Rynek 2, 63-800 Gostyń 25-05-2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
263 prowadzenie ośrodka szkolenia w zakresie: spełniania przez ośrodek szkolenia wymagań określonych w art. 39g ustawy z dnia 6 września 2001 r.  - o transporcie drogowym (j. t. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.), zgodności prowadzonego szkolenia z obowiązującymi programami szkolenia, dokumentów wymaganych w związku z prowadzeniem szkolenia
[wystąpienie pokontrolne]
Ośrodek Szkolenia Kierowców „KASIA”,z siedzibą w Dębienie Polskim przy ul. Ślusarskiej 24 18-05-2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
264 realizacja zadania z zakresu administracji rządowej zleconego gminie, jakim jest prowadzenie i rozwój infrastruktury środowiskowego domu samopomocy dla osób z zaburzeniami psychicznymi Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzemesznie, ul. Kościuszki 35, 62-240 Trzemeszno  18.05-15.06.2012 Wydział Polityki Społecznej
265 prowadzenie ośrodka szkolenia w zakresie: spełniania przez ośrodek szkolenia wymagań określonych w art. 39g ustawy z dnia 6 września 2001 r.  - o transporcie drogowym (j. t. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.), zgodności prowadzonego szkolenia z obowiązującymi programami szkolenia, dokumentów wymaganych w związku z prowadzeniem szkolenia
[wystąpienie pokontrolne]
Fundacja Akademia Transportu z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. A. Czartoryskiego 6/1 22-05-2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
266 prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie  ustawy Prawo wodne – zadania z zakresu administracji rządowej realizowane przez starostę w 2011 r.
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Międzychodzie, ul. 17 Stycznia 143, 64-400 Międzychód 28.05-30.05.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
267 realizacja zadań zleconych w zakresie:
- ewidencji ludności i dowodów osobistych, wynikających o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
- rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, wynikających z ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego oraz zmiany imion i nazwisk, wynikających z ustawy o zmianie imienia i nazwiska
– powszechnego obowiązku obrony w zakresie prowadzenie rejestracji na potrzeby kwalifikacji wojskowej oraz założenia ewidencji wojskowej, wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej
Urząd Gminy Ceków Kolonia , 62-834 Ceków, Kolonia 51 28.05-29.05.2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
268 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miast i Gminy Trzemeszno, ul. Gen. H. Dąbrowskiego 2, 62-240 Trzemeszno  22.05-1.06.2012 Wydział Finansów i Budżetu
269 rozpatrzenie skargi na działalność Powiatowego Urzędu Pracy w Pile Powiatowy Urząd Pracy w Pile, Al. Niepodległości 24, 64-920 Piła  28-05-2012 Wydział Polityki Społecznej
270 rozpatrzenie zarzutów na działalność Powiatowego Urzędu Pracy w Czarnkowie Filia w Trzciance  Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie Filia w Trzciance, ul. 27 Stycznia , 64-980 Trzcianka  31-05-2012 Wydział Polityki Społecznej
271 wykorzystanie i rozliczenie dotacji na realizację Programu pomocy dla rodzin rolniczych, w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r. huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych. (Dz. U. 2011, Nr 167, poz. 996).
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski w Wieleniu, ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń 28.05-1.06.2012 Wydział Polityki Społecznej
272 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Katarzyna Preiss-Jastrzębska,  ul. Podkomorska 24/1, 60-326 Poznań 23-05-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
273 przyjmowanie, weryfikacja i terminowość przesyłania wniosków CEIDG-1 do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG)
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy Baranów 29-05-2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
274 prawidłowość wykorzystania dotacji z rezerwy celowej budżetu państwa na zasiłki celowe związane z klęską żywiołową  - huragan z dnia 5 września 2011 r. oraz dla rodzin rolniczych, w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r. huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski w Krzyżu Wlkp., ul. Wojska Polskiego 14, 64-761 Krzyż Wlkp.  28.05-5.06.2012 Wydział Polityki Społecznej
275 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Magdalena Rychła, zam. os. Rusa 80/4, 61-245 Poznań  24-05-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
276 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy Piaski, ul. 6 Stycznia 1, 63-820 Piaski  28.05-6.06.2012 Wydział Finansów i Budżetu
277 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, wykonanie dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy i Miasta Rychwał, Plac Wolności 16, 62-570 Rychwał  30.05-12.06.2012 Wydział Finansów i Budżetu
278 gospodarowanie przez starostów nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa oraz wykonywanie przez nich zadań zleconych w zakresie gospodarki nieruchomościami 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta Konina, Plac Wolności 1, 62-500 Konin  1.06-1.07.2012 Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości
279 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Elżbieta Rakowska-Nowak, zam. ul. Białogardzka 9, 60-416 Poznań 25-05-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
280 przyjmowanie, weryfikacja i terminowość przesyłania wniosków CEIDG-1 do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG)
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski w Kole 6-06-2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
281 świadczenie usług opiekuńczych i wspomagających, zgłoszonych przez rodzinę mieszkańca Domu Przebywającego w Oddziale w Zamyślinie Dom Pomocy Społecznej Piłka – Zamyślin, z siedzibą pod adresem: Zamyślin 64-400 Międzychód, z Oddziałem  Piłka przeznaczonym dla dorosłych niepełnosprawnych intelektualnie i Oddziałem Zamyślin przeznaczonym dla  osób w podeszłym wieku  28.05-14.06.2012 Wydział Polityki Społecznej
282 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawanych decyzji oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastrowiu , ul. Kieniewicza 19, 64-915 Jastrowie  4.06-15.06.2012 Wydział Polityki Społecznej
283 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski w Kaliszu, Główny Rynek 20, 62-800 Kalisz  31-05-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
284 zadanie pn. „Przebudowa drogi gminnej Powidz – Charbin wraz z modernizacją ul. Jagiellończyka” zrealizowane w ramach „Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 – 2011” w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa pod względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości wydatkowania środków z budżetu państwa
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy w Powidzu, ul. 29 grudnia 24, 62-430 Powidz  11.06-15.06.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
285 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej
 
Urząd Miejski w Obornikach, ul. Marszałka Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki  1.06-15.06.2012 Wydział Finansów i Budżetu
286 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami  oraz na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, wykonanie dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy Godziesze Wielkie, ul. 11 Listopada 10, 62-872 Godziesze Wielkie  5.06-21.06.2012 Wydział Finansów i Budżetu[wystąpienie pokontrolne]
287 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy i Miasta Jastrowie, ul. Żymierskiego 79, 64-915 Jastrowie  5.06-20.06.2012 Wydział Finansów i Budżetu
288 rozpatrywanie zarzutów na działalność Powiatowego Urzędu Pracy w Czarnkowie Filia w Trzciance  Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie Filia w Trzciance, ul. 27 Stycznia , 64-980 Trzcianka  4-06-2012 Wydział Polityki Społecznej
289 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji  oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej określonych w ustawie o pomocy społecznej Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakosławiu, z siedzibą pod adresem: ul. Kolejowa 2, 63-920 Pakosław 8.06-18.06.2012 Wydział Polityki Społecznej
290 trwałość projektu nr Z/2.30/I/1.2/305/04 „Budowa oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją sanitarną na terenach wiejskich gminy Środa Wlkp.” 
[informacja pokontrona]
Urząd Miejski w Środzie  Wlkp., ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wlkp.  11.06-13.06.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
291 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Beata Woelk-Kaczmarek, ul. Długa 22/8, 64-300 Nowy Tomyśl  4-06-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
292 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.   tłumacz przysięgły  Fadii Faza zam, ul. Trzmiela 5, 60-185 Poznań  4-06-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
293 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 127 z 2011 r.  poz. 721 t.j.)  Zakład Pracy Chronionej - „MALTA SKI” Sp. z o. o., ul. Wiankowa 2, 61-131 Poznań  12.06-15.06.2012 Wydział Polityki Społecznej
294 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U.  Nr 127 z 2011 r.  poz. 721 t.j.) Zakład Pracy Chronionej - „KARLIK” Sp. j., ul. Kaliska 28, 61-131 Poznań  12.06-15.06.2012 Wydział Polityki Społecznej
295 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U.  Nr 127 z 2011 r.  poz. 721 t.j.) Zakład Pracy Chronionej  - Agencja Ochrony Osób i Mienia „MEDUZA” Sp. j., ul. Krośnieńska 24, 60-162 Poznań  12.06-15.06.2012 Wydział Polityki Społecznej
296 spełnianie przez pracodawcę  wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Zakład Pracy Chronionej  - „LEXPAS” Sp. z o. o., ul. Minikowo 2a, 61-355 Poznań  12.06-15.06.2012 Wydział Polityki Społecznej
297 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Maia Siemieniuk, zam. ul. Makowej Panienki 8, 60-193 Poznań  5-06-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
298

wykorzystanie i rozliczenie dotacji na realizację programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” wynikającego z Porozumienia zawartego 14 stycznia 2011 r. pomiędzy Wojewodą Wielkopolskim a Gminą Rychwał na podstawie art. 14 ust. 4 ustawy z dnia 29 grudnia 2005 r.  o ustanowieniu programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” (Dz. U. Nr 267, poz. 2259 ze zm.)
[wystąpienie pokontrolne]

Urząd Gminy i Miasta Rychwał, Plac Wolności 16, 62-570 Rychwał  14.06-22.06.2012 Wydział Polityki Społecznej
299 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Jolanta Błoszyk, zam. ul. Słoneczna 3, 62-095 Murowana Goślina  6-06-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
300 prawidłowość wykorzystania dotacji z rezerwy celowej budżetu państwa na zasiłki celowe związane z klęską żywiołową  - huragan z dnia 5 września 2011 r. oraz dla rodzin rolniczych, w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r. huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych Urząd Miejski w Pyzdrach, ul. Taczanowskiego 1, 62-310 Pyzdry 15.06-21.06.2012 Wydział Polityki Społecznej

Dokumenty z przeprowadzonych kontroli dostępne są w wydziałach merytorycznych

Autor: Piotr Ślusarski
Data utworzenia: 26.04.2012
Ostatnia aktualizacja: Barbara Pietrzyk
Data aktualizacji: 13.01.2020 - 12:09