Kontrole prowadzone przez Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu w 2012 roku, cz. 4. [poz. 301-400]

Kontrole prowadzone przez Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
od dnia 01.01.2012 r.

Lp. Przedmiot kontroli Jednostka kontrolowana Termin kontroli Wydział
przeprowadzający
kontrolę
301 zadanie pn. „Remont drogi gminnej relacji Sadlno – Nowa Wieś” zrealizowane w ramach  „Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011” w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa  państwa pod względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości wydatkowania środków z budżetu państwa. 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy w Wierzbinku, Wierzbinek 40, 62-619 Sadlno  21.06-29.06.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
302 zadanie pn. „Przebudowa Drogi gminnej Babiak – Brdów nr G-492522 i G-492595 na odcinku  3,715 km” zrealizowane w ramach „Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011” w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa pod względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości wydatkowania środków z budżetu państwa 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy w Babiaku , Plac Wolności 5, 62-620 Babiak 21.06-29.06.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
303 wszystkie sfery organizacji i funkcjonowania jednostki podlegającej kontroli wiążące się z realizacją zadania określonego w ustawie o pomocy społecznej  Dom Pomocy Społecznej w Osieku z siedzibą pod adresem: Osiek 54, 63-920 Pakosław 8-06-2012 Wydział Polityki Społecznej
304 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 127 z 2011 r.  poz. 721 t.j.)  Zakład Pracy Chronionej - „MILLANO”, ul. Wysogotowska 15, 62-081 Przeźmierowo  18.06-21.06.2012 Wydział Polityki Społecznej
305 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 127 z 2011 r.  poz. 721 t.j.)  Zakład Pracy Chronionej - „JOPPOL” Sp. z o. o., ul. Jeleniogórska 20 A, 60-179 Poznań  18.06-20.06.2012 Wydział Polityki Społecznej
306 spełnianie przez pracodawcę  wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Zakład Pracy Chronionej - „ROXPOL” ul. Przemysłowa 85, 62-510 Konin  20.06-22.06.2012  Wydział Polityki Społecznej
307 spełnianie przez pracodawcę  wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Zakład Pracy Chronionej  - Z.P.H Fundacji „MIELNICA”, ul. Kaliska 15, 62-510 Konin  20.06-22.06.2012  Wydział Polityki Społecznej
308 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski w Gnieźnie, ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno  12.06-29.06.2012 Wydział Finansów i Budżetu
309 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy Pakosław, ul. Kolejowa 2, 63-920 Pakosław 14.06-26.06.2012 Wydział Finansów i Budżetu
310 sprawdzenie zgodności zatrudnienia pracowników Domu Pomocy Społecznej w Rzetni z wymaganiami kwalifikacyjnymi Dom Pomocy Społecznej w Rzetni, z siedzibą pod adresem: 63-600 Kępno, Rzetnia 87 18.06-22.06.2012 Wydział Polityki Społecznej
311 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Monika Podsadna, zam. ul. Staszica 19/36, 62-035 Kórnik  11-06-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
312 gospodarowanie przez starostów nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa oraz wykonywanie przez nich zadań zleconych w zakresie gospodarki nieruchomościami 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn  20.06-20.07.2012 Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości
313 zasadność świadczeń, legalność wydawanych decyzji oraz kwalifikacje kadry  Ośrodek Pomocy Społecznej w Dopiewie, adres: 62-070 Dopiewo, ul. Konarzewska 12 21.06-13.07.2012 Wydział Polityki Społecznej
314 realizacja świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego w ramach zadań zleconych Urząd Gminy Dopiewo, ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo  21.06-13.07.2012 Wydział Polityki Społecznej
315 wykorzystanie i rozliczenie dotacji na realizację pomocy osobom lub rodzinom  poszkodowanym przez huragan oraz na realizację programu pomocy dla rodzin rolniczych, w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r.  huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych. (Dz. U. 2011, Nr 167, poz. 996) 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta i Gminy Kępno, ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno  18.06-21.06.2012 oraz 25.06.2012 Wydział Polityki Społecznej
316 zasadność pobytu mieszkańców w Domu Pomocy Społecznej oraz wybrane elementy standardu usług Dom Pomocy Społecznej w Chodzieży, ul. Ujska 47, 64-800 Chodzież  20.06-22.06.2012  Wydział Polityki Społecznej
317 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Barbara Dolik- Kwiecińska, ul. Modrzewiowa 12, 62-090 Rokietnica  15-06-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
318 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Magdalena Stefańska-Steven, zam, ul. Tęczowa 14, 60-275 Poznań  14-06-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
319 realizacja zadań zleconych w zakresie rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, wynikających z ustawy z dnia 29 września 1986 r.  Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2011 r. Nr 212, poz. 1264) oraz zmiany imion i nazwisk, wynikających z ustawy z dnia 17 października 2008 r.  o zmianie imienia i nazwiska (Dz. U. Nr 220, poz. 1414) Urząd Gminy w Wapnie, ul. Świerczewska 1A, 62-120 Wapno  25-06-2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
320 realizacja zadań zleconych w zakresie:        - ewidencji ludności i dowodów osobistych, wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych,  - rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, wynikających z ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego oraz zmiany imion i nazwisk, wynikających z ustawy o zmianie imienia i nazwiska             – powszechnego obowiązku obrony w zakresie prowadzenie rejestracji na potrzeby kwalifikacji wojskowej oraz założenia ewidencji wojskowej, wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej Urząd Gminy Lisków, ul. Ks. Wacława Blizińskiego 56, 62-850 Lisków  25.06-26.06.2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
321 realizacja zadań zleconych w zakresie:         - ewidencji ludności i dowodów osobistych, wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych, - rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, wynikających z ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego oraz zmiany imion i nazwisk, wynikających z ustawy o zmianie imienia i nazwiska             – powszechnego obowiązku obrony w zakresie prowadzenie rejestracji na potrzeby kwalifikacji wojskowej oraz założenia ewidencji wojskowej, wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej Urząd Gminy Lipka, ul. Kościuszki 28, 77-420 Lipka  25-06-2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
322 realizacja zadań zleconych w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych, wynikających z ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. Z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.).  Urząd Miast i Gminy Ostroróg, ul. Wroniecka 14, 64-560 Ostroróg  26-06-2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
323 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Maria Schneider, zam. ul. Szeherezady 47, 61-195 Poznań  18-06-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
324 wykorzystanie  i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15a, 62-100 Wągrowiec 20.06-4.07.2012 Wydział Finansów i Budżetu
325 sprawdzenie prawidłowości realizacji w 2011 r.  programu korekcyjno-edukacyjnego dla sprawców przemocy w rodzinie Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szamotułach, z siedzibą pod adresem: ul. Wojska Polskiego 1, 64-500 Szamotuły  26.06-3.07.2012 Wydział Polityki Społecznej
326 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Katarzyna Foltynowicz, zam. ul. Konwaliowa 7, 62-200 Gniezno  19-06-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
327 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Joanna Jendraszek, zam. Kukułcza 9, 62-081 Przeźmierowo 20-06-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
328 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji  oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodowie zlokalizowany  pod adresem: Chodów; 62-652 Chodów  17.06-13.07.2012 Wydział Polityki Społecznej
329 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji  oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krajence, ul. Ks. Domańskiego 22, 77-430 Krajenka 3.07-13.07.2012 Wydział Polityki Społecznej
330 spełnianie przez pracodawcę  wymogów z art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Zakład Pracy Chronionej  - Konsorcium Usługowo – Handlowe „ODYS” Sp. j., ul. Kilińskiego 3, 62-400 Słupca 25.06-27.06.2012 Wydział Polityki Społecznej
331 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów  z art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Zakład Pracy Chronionej  - „POZGUM Paweł i Patryk Paproccy” Sp. j., ul. Nad Wierzbakiem 1/1, 60-604 Poznań  25.06-26.06.2012 Wydział Polityki Społecznej
332 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów  z art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Zakład Pracy Chronionej - „METALKOL” Sp. j., ul. Korzenna 8, 61-423 Poznań  26.06-28.06.2012 Wydział Polityki Społecznej
333 kontrola wydatkowania w 2011 roku środków finansowych przeznaczonych na realizację postępowania w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie  oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
[projekt wystąpienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta Oborniki Wlkp., ul. J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki Wlkp.  25.06-29.06.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
334 wykorzystanie środków finansowych przekazanych w 2011 roku z budżetu państwa oraz rezerwy celowej na realizację zadań w zakresie konserwacji i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych szczegółowych 
[projekt wystąpienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Gminna Spółka Wodna Kostrzyn, ul. Dworcowa 5  21.06-22.06.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
335 prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie ustawy Prawo wodne  - zadania z zakresu administracji rządowej realizowane przez starostę w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15, 62-100 Wągrowiec  26.06-29.06.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
336 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Rawiczu, Rynek 17, 63-900 Rawicz  22-06-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
337 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Waldemar Korczyk, ul. Akacjowa 9/1, 62-052 Komorniki  26-06-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
338 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Wiesława Podlejska, ul. Podgórna 14, 64-500 Szamotuły  25-06-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
339 wszystkie sfery organizacji i funkcjonowania jednostki podlegającej kontroli wiążące się z realizacją zadania określonego w ustawie o pomocy społecznej Dom Pomocy Społecznej we Wrześni, z siedzibą pod adresem: ul. Szkolna 25, 62-300 Września  27.06-12.07.2012 Wydział Polityki Społecznej
340 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno  26-06-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
341 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Piotr Jagłowski, zam. ul. Słomianka 4, 62-200 Gniezno  26-06-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
342 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań z zakres administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami oraz na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, wykonanie dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy Lisków, ul. Ks. Wacława Blizińskiego 56, 62-850 Lisków  29.06-16.07.2012 Wydział Finansów i Budżetu
343 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu, al. Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań  29-06-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
344 wykorzystanie  i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy Złotów, ul. Leśna 7, 77-400 Złotów  2.07-13.07.2012 Wydział Finansów i Budżetu
345 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski Gminy Rakoniewice, Osiedle Drzymały 25, 62-067 Rakoniewice  2.07-11.07.2012 Wydział Finansów i Budżetu
346 wykorzystanie  i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy Dopiewo, ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo  29.06-11.07.2012 Wydział Finansów i Budżetu
347 prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie ustawy Prawo wodne  - zadania z zakresu administracji rządowej realizowane przez starostę w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków  3.07-5.07.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
348 wszystkie sfery organizacji i funkcjonowania jednostki  wiążące się z realizacją zadania określonego w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej  Rodzinny Dom Dziecka nr 3 z siedzibą przy ul. Podgórnej 19a/14, 61-828 Poznań  2.07-13.07.2012 Wydział Polityki Społecznej
349 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji  oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej określone w ustawie o pomocy społecznej  Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wijewie, z siedzibą pod adresem: ul. Parkowa 1, 64-150 Wijewo  5.07-12.07.2012 Wydział Polityki Społecznej
350 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  na realizację programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywania” wynikającego z Porozumienia zawartego 14 stycznia 2011 r. pomiędzy Wojewodą Wielkopolskim a Gminą Kępno na podstawie art. 14 ust. 4 ustawy z dnia 29 grudnia 2005 r. o ustanowieniu programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” (Dz. U. Nr 267, poz. 2259 ze zm.)
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta i Gminy w  Kępnie, ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno  5.07-13.07.2012 Wydział Polityki Społecznej
351 wykorzystanie środków finansowych przekazanych z budżetu państwa w 2011 roku na realizację inwestycji melioracyjnych oraz PROW 2007 – 2013 Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi 
[projekt wystąpienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
 
Rejonowy Oddział Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Lesznie, ul. Śniadeckich 5 6.07-13.07.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
352 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawanych decyzji  oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cekowie Kolonii, z siedzibą pod adresem: 62-834 Ceków  Kolonia 51 18.07-27.07.2012 Wydział Polityki Społecznej
353 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Paulina Agnieszka Stosik, zam, ul. Robocza 33/55, 61-538 Poznań  4-07-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
354 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Rosen Genow, zam. ul. Przemysława 21/19, 61-579 Poznań 4.07.2012 Przedłużono do 5.07.2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
355 wykorzystanie  i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami oraz na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, wykonanie dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miasta Dąbie, pl. Mickiewicza 1, 62-660 Dąbie  9.07-20.07.2012 Wydział Finansów i Budżetu
356 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Katarzyna Kaźmierczak, zam. ul Suliszewska 3, 60-438 Poznań 11-07-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
357 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne][wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Milena Hadryan, zam. ul. Poznańska 41/5, 60-850 Poznań 10-07-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
358 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Zakład pracy chronionej TEL-POŻ-SYSTEM „ISKRA” Sp. z o. o., ul. Krańcowa 11, 61-022 Poznań  11.07-13.07.2012 Wydział Polityki Społecznej
359 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Zakład Piekarniczo-Cukierniczy „GLUTENEX” Andrzej Kawa, Sady k/Poznania, ul. Ludowa 6, 62-080 Tarnowo Podgórne  11.07-13.07.2012 Wydział Polityki Społecznej
360 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Zakład pracy chronionej  Spółdzielnia Inwalidów „NADZIEJA”, ul. Kwiatowa 30, 63-400 Ostrów WLKP.  16.07-17.07.2012 Wydział Polityki Społecznej
361 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Zakład pracy chronionej „BEMO MOTORS” Sp. z o. o. SK, ul. Opłotki 15, 60-012 Poznań  16.07-20.07.2012 Wydział Polityki Społecznej
362 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Zakład pracy chronionej - „EWA SZPOT” Sp. z o. o., ul., Wrzesińska 174, 62-020 Swarzędz 17.07-20.07.2012 Wydział Polityki Społecznej
363 wyjaśnienie skargi na funkcjonowanie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie  Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koninie ul. Przyjaźni 5, 62-510 Konin  10.07-20.07.2012 Wydział Polityki Społecznej
364 wyjaśnienie skargi dłużnika alimentacyjnego na funkcjonowanie Ośrodka Pomocy Społecznej w Murowanej Goślinie  Urząd Miasta i Gminy w Murowanej Goślinie, ul. Poznańska 18, 62-095 Murowana Goślina  12.07-20.07.2012 Wydział Polityki Społecznej
365 wykorzystanie  i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miasta i Gminy w Swarzędzu, Rynek 1, 62-020 Swarzędz  11.07-24.07.2012 Wydział Finansów i Budżetu
366 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Konrad Czekalski, zam. os. Zygmunta Starego 14/8, 60-684 Poznań  12-07-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
367 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Halina Wasilewska, ul. Baśniowa 3, 60-193 Poznań  12-07-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
368 kontrola dysponenta jednostek systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne,  o którym mowa w art. 3 ustawy z dnia 8 września 2006 roku o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. Nr 191, poz. 1410 ze zm.), w zakresie funkcjonowania zespołów ratownictwa medycznego w rejonie operacyjnym nr 30/25
[protokół kontroli]
[wystąpienie pokontrolne]
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Środzie Wielkopolskiej, ul. Czerwonego Krzyża 2, 63-000 Środa Wielkopolska 13.07 – 20.07.2012 Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
369 przyjmowanie, weryfikacja i terminowość przesyłania wniosków CEIDG-1 do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) oraz przekazywanie do CEIDG informacji o uprawnieniach nadanych przedsiębiorcom
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski w Obornikach, ul. Marszałka Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki  19-07-2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
370 przyjmowanie, weryfikacja i terminowość przesyłania wniosków CEIDG-1 do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) oraz przekazywanie do CEIDG informacji o uprawnieniach nadanych przedsiębiorcom
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy Strzałkowo, al. Prymasa Wyszyńskiego 6 62-420 Strzałkowo  26-07-2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
371 prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie  ustawy Prawo wodne – zadania z zakresu administracji rządowej realizowane przez starostę w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów 24.07 – 26.07.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
372 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadania zleconego z zakresu administracji rządowej – Środowiskowe Domy Samopomocy
[sprawozdanie z kontroli]
Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu, ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl 23.07 – 31.07.2012 Wydział Polityki Społecznej/Wydział Finansów i Budżetu
373 spełnianie przez pracodawcę  wymogów  art. 2
8 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.)
Spółdzielnia Inwalidów im. Powstańców Wielkopolskich, ul. Lotnicza 24-26, 63-400 Ostrów Wlkp. 23.07 – 24.07.2012 Wydział Polityki Społecznej
374 spełnianie przez pracodawcę  wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Firma Handlowo – Produkcyjna „PROMAR” Ryszard Marciniak, ul. Węglowa 28, 63-200 Jarocin 24.07 – 25.07.2012 Wydział Polityki Społecznej
375 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
 
tłumacz przysięgły Luiza Śmidowicz, ul. Stróżyńskiego 15E/4, 60-688 Poznań 18-07-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
376 kontrola wydatkowania w 2011 roku środków finansowych przeznaczonych  na realizację postępowania w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej 
[projekt wystąpienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta w Środzie Wielkopolskiej, ul. Daszyńskiego 5, 63-000  Środa Wielkopolska 19.07 – 26.07.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
377 wykorzystanie środków finansowych przekazanych z budżetu państwa w 2011 roku na realizację inwestycji melioracyjnych oraz PROW 2007 – 2013 Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi 
[projekt wystąpienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Rejonowy Oddział Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Ostrowie Wlkp, ul. Dąbrowskiego 9 30.07 – 03.08.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
378 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej określonych w ustawie o pomocy społecznej Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krobi, ul. Powstańców Wielkopolskich 126, 63-840 Krobia 24.07 – 31.07.2012 Wydział Polityki Społecznej
379 wykorzystanie i rozliczenie dotacji na realizację pomocy osobom lub rodzinom  poszkodowanym przez huragan oraz na realizację programu pomocy dla rodzin rolniczych, w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r.  huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych. (Dz. U. 2011, Nr 167, poz. 996) 
 
Urząd Gminy w Baranowie, ul. Rynek 21, 63-604 Baranów 23.07 – 27.07.2012 Wydział Polityki Społecznej
380 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Anna Bętkowska, zam. ul. Gronowa 17, 61-665 Poznań  19-07-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
381 spełnianie przez pracodawcę wymogów z art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 127 z 2011 r. poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej  - „SINTUR” Sp. z o. o., Szadów Pański 34, 62-700 Turek  26.07-27.07.2012 Wydział Polityki Społecznej
382 spełnianie przez pracodawcę wymogów z art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 127 z 2011 r. poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej – PPHiU Stanpol Sp. z o. o., ul. Zielona 5, 62-600 Koło 01.08-03.08.2012 Wydział Polityki Społecznej
383 spełnianie przez pracodawcę wymogów z art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 127 z 2011 r. poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej  - „Szurgot” Sp. z o. o., ul. Dąbska 17, 62-600 Koło  01.08-03.08.2012 Wydział Polityki Społecznej
384 wszystkie sfery organizacji i funkcjonowania jednostki  związane z realizacją zadania określonego w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009 r. Nr 175, poz. 1362 ze zm.). Całodobowy Dom Opieki dla Kobiet Zgromadzenia Sióstr Miłosierdzia św. Wincentego a Paulo z siedzibą pod adresem: Plac Reszki 26, 64-320 Buk  26.07-17.08.2012 Wydział Polityki Społecznej
385 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy w Kole, ul. Sienkiewicza 21/23, 62-600 Koło  24-07-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
386 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta Czarnków, Pl. Wolności  6, 64-700 Czarnków  27-07-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
387 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek  3-08-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
388 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grud[wystąpienie pokontrolne]nia 2011 r.  
 
tłumacz przysięgły Zofia Zatońska, os. Winiary 8/23, 60-665 Poznań  23-07-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
389 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Zakład pracy chronionej - „BEMO MOTORS” Sp. z o. o. ul. Opłotki 15, 60-012 Poznań  23.07-27.07.2012 Wydział Polityki Społecznej
390 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Elżbieta Tchórz, zam. os. Wichrowe Wzgórze 31 m 58, 61-698 Poznań  24-07-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
391 prawidłowość wykorzystania dotacji z rezerwy celowej budżetu państwa na zasiłki celowe związane z klęską żywiołową  - huragan z dnia 5 września 2011 r. oraz dla rodzin rolniczych, w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r. huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy w Gołuchowie., ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów  1.08-7.08.2012 Wydział Polityki Społecznej
392 trwałość projektu  nr  Z/2.30/I/1.4/715/06, „Zwiększenie atrakcyjności turystycznej regionu poprzez budowę słoniarni w Nowym ZOO w Poznaniu”
[informacja pokontrolna]
Podmiot reprezentujący Beneficjenta – Miasto Poznań, Pl. Kolegiacki 17, 61-241 Poznań  26.07-27.07.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
393 wykorzystanie i rozliczenie dotacji na realizację pomocy osobom lub rodzinom  poszkodowanym przez huragan oraz na realizację programu pomocy dla rodzin rolniczych, w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r.  huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych. (Dz. U. 2011, Nr 167, poz. 996) 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miast i Gminy w Stawiszynie , ul. Szosa Pleszewska 3, 62-820 Stawiszyn  01.08-07.08.2012 Wydział Polityki Społecznej
394 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji  oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej określone w ustawie o pomocy społecznej  Ośrodek Pomocy Społecznej w Miejskiej Górce, z siedzibą pod adresem: ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka  2.08-9.08.2012 Wydział Polityki Społecznej
395 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji  oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej określone w ustawie o pomocy społecznej  Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jutrosinie, z siedzibą pod adresem: ul. Rynek 26, 63-930 Jutrosin 10.08-17.08.2012 Wydział Polityki Społecznej
396 kontrola wydatkowania w 2011 roku środków finansowych przeznaczonych  na realizację postępowania w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej 
[projekt wystąpienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta w Grodzisku Wlkp., ul. Stary Rynek 1, 62-065 Grodzisk Wlkp. 06.08-10.08.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
397 kontrola wydatkowania w 2011 roku środków finansowych przeznaczonych  na realizację postępowania w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej 
[projekt wystąpienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy w Wągrowcu, ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec 13.08-20.08.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
398 kontrola zadania pn. „Remont drogi gminnej nr 129320P na odcinku: droga krajowa nr 10 – droga wojewódzka nr 194” zrealizowane w ramach „Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 – 2011” w zakresie prawidłowości wykorzystywania dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa pod względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości wydatkowania środków z budżetu państwa
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski w Wyrzysku, ul. Bydgoska 29, 69-300 Wyrzysk 07.08-10.08.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi/Wydział Finansów i Budżetu
399 wykorzystanie  i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski w Książu Wielkopolskim, ul. Stacha Wichury 11a, 63-130 Ksiaż Wielkopolski 03.08-16.08.2012 Wydział Finansów i Budżetu
400 wykorzystanie  i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy Nowe Miasto nad Wartą, ul. Poznańska 14, 63-040 Nowe Miasto nad Wartą 03.08-16.08.2012 Wydział Finansów i Budżetu

Dokumenty z przeprowadzonych kontroli dostępne są w wydziałach merytorycznych

Autor: Piotr Ślusarski
Data utworzenia: 22.06.2012
Ostatnia aktualizacja: Barbara Pietrzyk
Data aktualizacji: 13.01.2020 - 12:15